نسخه چاپی

مظفر:اصولگرایان دست از تشتت آرا بردارند

سخنگوی ائتلاف سه نفره گفت: ولایتی، قالیباف و حدادعادل افراد ولایی، متعهد به نظام و دارای ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی هستند.

به گزارش نما به نقل از فارس، از همدان حسین مظفر ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ در همایش مجمع استانی شوراهای اندیشه و همفکری شورای مشورتی بسیج استان همدان در پاسخ به سئوالی در خصوص دولت کارآمد بیان داشت: حساسیت ویژه‌ای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده وجود دارد و برای مقابله با تحریم‌ها، فتنه‌ها و توطئه‌های متعدد نیازمند دولتی کارآمد برای مدیریت امور هستیم.

وی ادامه داد: تشکیل دولت قوی از نیازهای اساسی است البته دولت فعلی هم کارآمدی نسبی را با توجه به مشکلات ایجاد شده داشته است.

معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی به مشکلات اقتصادی پیش آمده اشاره کرد و یادآور شد: با اعمال تحریم‌ها انتقال ارز و دلار به هیچ قیمتی امکانپذیر نیست و هر کشور دیگری به غیر از ایران بود با ادامه این وضعیت تاکنون ساقط شده بود.

وی در ادامه در پاسخ به سئوالی مبنی بر طرح مساله «انتخابات آزاد» از سوی اپوزیسیون اظهار داشت: انتخابات در ایران همواره آزاد بوده و هیچ کس را به زور پای صندوق رأی نبردند و طرح این موضوعات تنزل دادن جایگاه نظام است.

مظفر با بیان اینکه نباید به نارضایتی‌ها دامن بزنیم و هرگز بیان کردن این جملات به صلاح کشور نیست، ادامه داد: دشمنان منتظرند تا اختلافی بین نخبگان سیاسی ایجاد شود و از آن سوءاستفاده کنند.

وی در خصوص ورود اصلاح‌طلبان به عرصه انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: همه در نظام اسلامی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر کسی در کشور از دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب احساس می‌کند می‌تواند مفید واقع شود وارد عرصه رقابت‌ها شود و باید گفت بین اصلاح‌طلبان با فتنه‌گران تفاوت وجود دارد.

وی در ادامه به شرایط نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی باید به تمام مبانی نظام اعتقاد و التزام داشته باشند.

مظفر به ائتلاف سه نفره اشاره کرد و افزود: در حال حاضر تشت آراء و اختلافات در میان اصولگرایان مشخص است و از مجموعه اصولگرایان افراد زیادی تصمیم به نامزدی دارند.

وی اضافه کرد: اعضای ائتلاف سه نفره تصمیم گرفتند که در مقابل هم رقابت نکنند تا رأی‌ها کمتر شکسته شود چون افراد زیادی شرکت می‌کنند که رأی هم نمی‌آورند، ولایتی، قالیباف و حدادعادل افراد ولایی، متعهد به نظام و دارای ظرفیت‌های سیاسی و اجتماعی هستند و تصمیم آنها جدی است.

معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای ائتلاف سه نفره خود این کار را شروع کردند و کسی از آنها چنین موضوعی را نخواسته و قرار گذاشتند یکی که احتمال پیروزی بیشتری دارد از او حمایت کنند و اگر شخصی خارج از ائتلاف بخت بیشتری داشت از او حمایت کنند و بعد از تشکیل دولت نیز با هم همکاری و تعامل خواهند داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم که اصولگرایان اختلافات خود را کنار بگذارند و به این ائتلاف بپیوندند.

مظفر به شایسته‌سالاری در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: در برخی از دولت‌های گذشته همه حول محور یک شخصیت بودند و با صعود او اطرافیان نیز ارتقای درجه می‌یافتند و با تنزل او سقوط می‌کردند.

وی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشت که افراد براساس شایستگی‌های خود بر سر کار بیایند و با بداخلاقی نمی‌توان کارها را پیش برد.

معاون نظارت رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هنوز برخی فرهنگ‌های طاغوتی و بداخلاقی‌ها را داریم که باید خود را پالایش کنیم و از پرداختن به فحاشی رقبا دست بکشیم.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...