نسخه چاپی

علت عدم حضور وزیر ارشاد در اختتامیه مسابقات قرآن

عکس خبري -علت عدم حضور وزير ارشاد در اختتاميه مسابقات قرآن تشريح شد

همزمانی برگزاری جایزه جهانی «كتاب سال» با مسابقات سراسری قرآن كریم علت عدم حضور وزیر ارشاد در اختتامیه این مسابقات اعلام شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، در پی درج خبری در خبرگزاری فارس مبنی بر عدم حضور «سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه سی‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که بناست در روز شنبه 14 بهمن‌ماه 1391 در شهر ساری برگزار شود، «مجید صحاف»رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، با ارائه توضیحاتی، اعلام کرد:همزمانی برگزاری جایزه جهانی «کتاب سال» که از مدت‌ها پیش برنامه آن هماهنگ شده بود با مسابقات سراسری قرآن کریم سبب شده تا عملا امکان حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو رویداد همزمان وجود نداشته باشد.

وی در این باره اضافه کرد: حضور در جشنواره‌ها و مناسبت‌های قرآنی، همواره از اهمیت خاصی برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار بوده و از اولویت‌های برنامه‌های ایشان به شمار می‌رود که از آن جمله می‌توان به شرکت ایشان در جشنواره قرآنی آیات در مشهد مقدس در سه‌شنبه هفته جاری و نیز افتتاحیه نخستین دوره جشنواره ملی ترجمه‌های قرآنی آیات در کرمان که جمعه این هفته می‌باشد، اشاره کرد.

صحاف یادآور شد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکنون نزدیک به 10 بار به منظور افتتاح پروژه‌ها و حضور در مراسم متعدد فرهنگی هنری و قرآنی به استان مازندران سفر کرده است.

وی ادامه داد: جناب «سیدمحمد حسینی»، همچنین فردا در برنامه تلویزیونی گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه قرآن به تشریح عملکرد این وزارتخانه در حوزه فعالیت‌های قرآنی خواهد پرداخت.

۱۳۹۱/۱۱/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...