نسخه چاپی

افشای دلیل اخراج كلاه كج از پرسپولیس

ظاهرا این بازیكن برای دریافت مطالباتش به دفعات با رویانیان تماس گرفته اما مدیر عامل این باشگاه تماس های كلاه كج را بی پاسخ گذاشته است.

به گزارش نما به نقل از جام، مشکلات مالی در پرسپولیس به نقطه اوج رسیده، تا این حد که عادل کلاه کج به خاطر دریافت نشدن مطالباتش اقدام به ترک تمرینات پرسپولیس کرده است.


درحالی که پرسپولیس مدتی است در کردان کرج اردو زده اما عادل کلاه کج بازیکن شماره 39 این تیم هنوز در تمرینات این تیم حاضر نشده است. این بازیکن در مصاحبه با رسانه ها دلیل غیبتش را افشاء نکرده تا به قولی کانون پرسپولیس پرحاشیه نشود اما ماجرای نرفتن کلاه کج به تمرینات پرسپولیس با مشکلات مالی این باشگاه کاملا در ارتباط است.


ظاهرا این بازیکن برای دریافت مطالباتش به دفعات با رویانیان تماس گرفته اما مدیرعامل این باشگاه تماس های کلاه کج را بی پاسخ گذاشته است. بحران مالی در باشگاه پرسپولیس به قدری بالا رفته که این باشگاه از پرداخت پیش قسط اول بازیکنی که در نیم فصل جذب کرد نیز در مضیقه است. کلاه کج هم که خلف وعده های پی در پی مسئولان باشگاه را دیده تصمیم به خانه نشینی گرفته است.


این بازیکن ترجیح می دهد درباره دلایل غیبتش حرف نزند اما ماجرای غیبت های او پیچیده است و باید منتظر ماند و دید طی روزهای آتی آیا باشگاه پرسپولیس مطالبات این بازیکن را پرداخت می کند یا همچنان در پرداخت حقوق بازیکنان با مشکل رو به رو است.

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...