نسخه چاپی

مجیدی و كریمی بازیگر سینما می شوند!

عکس خبري -مجيدي و کريمي بازيگر سينما مي شوند!

علی فتح الله زاده پیشنهاد داده فرهاد مجیدی و علی كریمی به زودی در فیلمی مشترك حضور یابند تا دو چهره محبوب میان فوتبالی ها در سینما نیز كنار هم دیده شوند.

به گزارش نمابه نقل از قدس آنلاین، علی فتح‌ا...زاده که سابقه کارهای فرهنگی بسیاری دارد و سال‌ها در حوزه تئاتر فعالیت کرده اخیرا پیشنهاد داده فرهاد مجیدی و علی کریمی در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کنند. فتح‌ا...زاده در جریان حضور تماشای فیلم‌های به اکران در آمده در جشنواره فیلم فجر با این سوال مواجه شده که به نظر شما کدام چهره‌های فوتبالی می‌توانند هنرپیشه‌های خوبی در سینما باشند که مدیرعامل باشگاه استقلال بلافاصله دست روی نام فرهاد مجیدی و علی کریمی گذاشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در همین راستا پیشنهادی به چهره‌های شاخص سینمایی کشورمان که از جمله آنها می‌توان به خانم برومند و مشایخی اشاره کرد، داده که از این دو چهره محبوب فوتبالی در یک فیلم سینمایی بازی گرفته شود. مجیدی اخیرا با حضور در کنار چهره‌های هنری علاقه خود را به ورود در این حوزه نشان داده است و علی کریمی هم رفقای زیادی در حوزه هنر دارد که ممکن است ارتباط نزدیک این دو با هنرمندان کشورمان در نهایت منجر به حضورشان در سینما بشود. به نظر می‌رسد فیلمی با محوریت فوتبال بتواند بازیگران خوبی را از فرهاد مجیدی و علی کریمی در سینمای کشورمان بسازد.

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...