نسخه چاپی

بحرین پذیرش منافقین را رد كرد

عکس خبري -بحرين پذيرش منافقين را رد کرد

وزیر امور خارجه بحرین گزارش ها در خصوص پذیرش درخواست پناهندگی گروهك تروریستی منافقین در این كشور را بی اساس و نامعتبر خواند.

به گزارش نما، باشگاه خبرنگاران به نقل از گالف نيوز نوشت: وزير امور خارجه بحرين گزارشات منتشره در سايت هاي خبري مبني بر اين که منامه به اعضاي گروهک تروريستي منافقين پناه داده است را رد کرد.

« شيخ خالد بن احمد آل خليفه» به روزنامه محلي عربي «الوطن» گفت: " اين گزارش بي اساس است و اعتبار ندارد و من در اين باره هيچ اطلاعاتي ندارم".

«الوطن» روز دوشنبه گزارش داد وب سايت‌‌ها ادعا کرده بودند يک مقام رسمي «سازمان ملل» در عراق گفته بود که بحرين به دولت آمريکا اطلاع داده تمايل دارد از عناصر منافقين که اکنون در «کمپ ديويد»، پايگاه قبلي آمريکا در بغداد، هستند ميزباني کند.

گروهک تروريستي منافقين در ماه سپتامبر از فهرست سازمان‌هاي تروريستي آمريکا حذف شد. وزارت امور خارجه آمريکا اعتقاد دارد اين سازمان بيش از ده سال است که مرتکب اقدامات تروريستي نشده است.

ايران تصميم آمريکا مبني بر خارج کردن گروه از ليست سازمان‌هاي تروريستي را محکوم کرد و اين کار را" حرکتي غير مسئولانه و مخالف با تعهدات بين‌المللي و قانوني آمريکا خواند."

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...