نسخه چاپی

هشدار حماس درباره پیامدهای بازداشت نمایندگان فلسطینی

عکس خبري -هشدار حماس درباره پيامدهاي بازداشت نمايندگان فلسطيني

جنبش حماس اقدام رژیم صهیونیستی در بازداشت ده‌ها تن از رهبران این جنبش و نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین در استان‌های مختلف كرانه باختری را به شدت محكوم كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام صهیونیست‌ها در بازداشت ده‌ها تن از رهبران و نمایندگان پارلمانی این جنبش در کرانه باختری تاکید کرد که این جنایت‌ها و اقدامات خودسرانه در چارچوب جنگ مستمر صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین و چهره‌های ملی آن انجام می‌گیرد.

جنبش حماس در بیانیه خود مسئولیت جان و سلامت نمایندگان فلسطینی و شخصیت ها و چهره های ملی آن را متوجه رژیم صهیونیستی دانست و نسبت به پیامدهای خطرناک این اقدام وحشیانه که هدف از آن حذف نقش فعال و سازنده رهبران ملت فلسطین و تضعیف ثبات و پایداری آنان است، هشدار داد.

این جنبش در واکنش به اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی به بازداشت گسترده ده ها نفر از رهبران حماس و نمایندگان مجلس قانونگذاری فلسطین در شهرهای مختلف کرانه باختری تاکید کرد که این بازداشت ها و جنایت ها هرگز مانع از تداوم مبارزات ملت و رهبران و چهره های برجسته فلسطین نمی شود و نمی تواند نقش فعال و سازنده آنان در راستای دفاع از حقوق و مقدسات خود را کم رنگ یا تضعیف کند و هیچ تاثیری در ثبات و پایداری و عزم و اراده آنان نخواهد داشت.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش حماس از تمامی ملت فلسطین خواست در کنار رهبران و شخصیت های برجسته خویش ایستاده و از آن ها حمایت کنند.

همچنین این جنبش از اتحادیه عرب و سازمان همکاری اسلامی و دیگر نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر خواست اقدامات و تحرکاتی فوری را به منظور رسواسازی جنایت های دشمن صهیونیستی علیه رهبران و چهره های برجسته ملت فلسطین انجام دهند و این رژیم غاصب را تحت فشار قرار داده تا مانع از ادامه جنایت های آن علیه ملت و سرزمین و مقدسات فلسطینیان شوند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست بامداد امروز دوشنبه چند نماینده و رهبر جنبش حماس را در شهرهای کرانه باختری بازداشت کردند.

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...