نسخه چاپی

امیدواری "بوكر" به صعود تیمش

یك رسانه لبنانی امروز در گزارشی اعلام كرد تیم ملی فوتبال لبنان پس از گذراندن اردوی تداركاتی مناسب در قطر برای تكرار پیروزی در مرحله رفت برابر ایران وارد تهران شده است.

به گزارش نما، مهر به نقل از پایگاه خبری النشره نوشت: اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال لبنان که از هفته گذشته در دوحه قطر برگزار شده بود با بازی دوستانه برای تیم ملی قطر خاتمه یافت. این بازی با یک گل مشکوک به سود قطر به پایان رسید.

تیم ملی لبنان در روزهای حضور در دوحه دو نوبت در روز تمرین داشت و بازیکنان این تیم قبل از ترک قطر، روحیه بالایی از خود نشان داده و از تکرار شکست ایران در دور رفت که در بیروت محقق شد، صحبت کردند.

"تئو بوکر" سرمربی آلمانی تیم ملی لبنان نیز با ابراز رضایت از اردوی تدارکاتی این تیم برای روبرو شدن با ایران، اعلام کرد: با وجود رقابت سخت تیم‌های حاضر در گروه، تیم ملی لبنان همچنان از شانس صعود به جام جهانی برخوردار است.

وی همچنین افزود: البته با حضور تیم‌های ایران و قطر که در تلاش برای گرفتن انتقام شکست دور رفت بازی‌ها از لبنان هستند، باید اعتراف کنم که مسیری سخت برای صعود در پیش داریم.

سایت النشره در ادامه این گزارش آورده است: بی‌شک بازی با ایران در استادیوم آزادی شرایط ویژه‌ای پیدا کرده است. از طرفی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شکست لبنان را حتمی دانسته و تاکید کرده سناریوی بیروت هرگز تکرار نخواهد شد.

کی‌روش بار دیگر از داوری رقابتهای مقدماتی جام جهانی انتقاد کرده و بازیکنان لبنان را به وقت کشی در بازی با ایران متهم کرده است.

به گزارش النشره، ایران در این بازی شرایط متفاوتی دارد و برای بازگشت به صدر جدول در راستای صعود به جام جهانی تلاش می‌کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان در چارچوب رقابتهای انتخابی جام ملت‌های آسیا از ساعت 15:30 روز چهارشنبه ‌ 18 بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...