نسخه چاپی

خروج یك قطار باری از ریل در بندرعباس

روز شنبه با خارج شدن یك قطار باری از ریل، تعدادی از حركت قطارهای خروجی از بندرعباس با تأخیرهای چندین ساعته انجام شد.

به گزارش نما رضا شاکری، مدیرکل راه آهن استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به از ریل خارج شدن واگن‌های یک قطار و مسدود شدن ریل خاطرنشان کرد: این حادثه دیروز اتفاق افتاد که طی آن یکی از قطارهای باری عملیاتمان به مشکل برخورده بود.

وی اضافه کرد: یک واگن این قطار عملیاتی از ریل خارج شده بود که منجر به مسدود شدن خط شد و تا زمانی که خط را بازگشایی کردیم، مقداری طول کشید.

مدیرکل راه آهن استان هرمزگان با بیان اینکه این اتفاق در ایستگاه سه مسیر طول خط از ریل خارج شده بود، تصریح کرد: دیروز هیچ قطاری حرکتش لغو نشد و همه آنها با تاخیر حرکتشان را انجام دادند.

این مقام مسئول با اشاره به علت حادثه خاطرنشان کرد: اینها قطارهای عملیات هستند که به دلیل عدم توجه مسئول، وقتی سوزن مسیر تعویض نمی‌شود، ریل حالت نیم‌باز می‌ماند و از ریل خارج می‌شود.

شاکری با بیان اینکه خطای انسانی باعث از ریل خارج شدن قطار شده اضافه کرد: در حال حاضر نیز مشکل خاصی نیست و مسیر باز شده است.

به گزارش ایسنا، از ظهر دیروز، شنبه 21 بهمن‌ماه با وقوع این حادثه تمامی قطارهای خروجی و ورودی به بندرعباس با مشکل روبرو شد که این امر موجب معطلی چندین ساعته مسافران شد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...