نسخه چاپی

شریعتمداری: برای نامزدی اصرار نكردم

وزیر بازرگانی دولت‌های هفتم و هشتم - گفت: از پیام‌های راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، ایستادگی مردم و پیمان با امام راحل است.

به گزارش نما، شریعتمداری که در راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران حضور داشت، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد ضرورت وحدت میان مسئولان خاطرنشان کرد: به نظر من پیام مقام معظم رهبری در مورد بحث ایستادگی در مورد مواضع جمهوری اسلامی ایران برای استمرار پیام‌های حضرت امام(ره) و انقلاب اسلامی است.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری مردم، نخبگان و خواص را به حفظ اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی و امیدبخشی به مردمی که تحت فشار و ظلم دشمنان کشور و انقلاب اسلامی قرار گرفته‌اند، تشویق می‌کنند. هم مردم و هم مسئولان، مخاطب پیام‌های مقام معظم رهبری هستند و مشی‌ای را که رهبری در پیش می‌گیرند، مسئولان نظام هم باید در پیش بگیرند.

شریعتمداری در ادامه با اشاره به انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: من برای شرکت در انتخابات اصرار نکردم و فقط گفته‌ام اگر شرایط مناسب باشد در وقت قانونی برای شرکت در انتخابات اقدام خواهم کرد. اگر شرایط فراهم شود، جمهوری اسلامی برای هر کسی که در سطوح عالی خدمت کرده باشد این امکان قرار می‌دهد که در انتخابات شرکت کند.

این فعال سیاسی افزود: هر کسی که می‌خواهد در عرصه انتخابات ورود کند باید دارای یک برنامه روشن برای حل معضلاتی که امروز پیش روی انقلاب اسلامی است، باشد. این برنامه برای حل این معضلات، باید در حوزه قوه مجریه باشد نه همه جهان اسلام.

وی در پایان اظهار کرد: برخی که می‌خواهند در عرصه سیاسی وارد شوند، به قولی مانند جوانان جوگیر شده و می‌خواهند تمام مشکلات همه دنیا را حل کنند اما یک مجری معقول و منطقی که پیشینه روشنی دارد باید در چارچوب عقلانیت برنامه‌ریزی کند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...