نسخه چاپی

موشك های ایرانی غزه را نجات داد

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سلاح برتری مردم ایران در مقابله با توطئه‌های دشمنان، ولایت فقیه است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن در کرمانشاه اظهار کرد: امروز شاهد گسترش بیداری اسلامی در سراسر جهان هستیم که نشأت گرفته از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

وی افزود: امروز قلب تپنده مظلومان جهان، ایران است؛ چراکه ایرانیان از رهبری الهی بنیانگذار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و در ادامه از رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت، بهره برده‌اند و در کنار آن همواره استقامت ایرانیان در تمامی صحنه‌ها مثال‌زدنی بوده است. قانون و سنت الهی همین است که هر ملتی در مقابل فشارها و توطئه‌ها مقاومت کرد و پیروی از رهبر خود را فراموش نکرد، پیروز است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه "ملتی که عزت دارد، هرگز ذلت نمی‌پذیرد"، خاطرنشان کرد: هر ملتی که در مقابل فشارها و توطئه‌ها کوتاه بیاید و تحمل نکند، دچار عذاب خواهد شد. پیروزی بر رژیم فاسد شاهنشاهی، کسب عزت در برابر ذلت، امنیت، قدرت در دست صالحان و الگو شدن ملت ایران، پنج امتیازی است که خداوند به ملت ایران اعطا کرده است، اما ملت ایران امروز وظایفی دارند و مهمترین آنها، ایستادگی در برابر فشارها و مشکلات و حمایت همیشگی از مستضعفین جهان است.

سعیدی همچنین به حمایت ملت و دولت ایران از مسلمانان مظلوم جهان بویژه مردم غزه اشاره کرد و گفت: این موشک‌های بدر 5 اهدایی ایران به رزمندگان غزه بود که آنها را در مقابل اسراییل نجات داد.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز در جهان شاهد سه نوع اسلام هستیم؛ یکی اسلام سلفی و تکویری مثل القاعده است که نماد خشونت است. دیگری اسلام سکولار است که از بلندگوی ترکیه صادر می‌شود و در نهایت، اسلام ناب محمدی(ص) است که بر مبنای گفتمان نبوی و علوم است و نماد آن نیز ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین با اشاره به فشار آمریکا و اروپا بر ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها آرزوی تسلیم شدن ملت ایران را به گور خواهند برد. حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و دشمنان بدانند که ملت ایران از اصول و مبانی اسلام هرگز عقب‌نشینی نمی‌کند.

سعیدی با بیان اینکه "امروزه کانون جبهه ایستادگی جهانیان در مقابل آمریکا، ایران است و اگر ملت ایران ایستادگی نکند، این جبهه فرو می‌ریزد"، خاطرنشان کرد: پیروزی مردم مصر، تونس، لیبی و دیگر کشورهای عربی منطقه نتیجه ایستادگی ملت ایران است.

وی در پایان با بیان اینکه "تنها راه اعتلای کلمه «لااله الا الله» ایستادگی ملت ایران است"، تصریح کرد: اسرائیل رویای از نیل تا فرات را با ایستادگی ملت ایران به گور خواهد برد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...