نسخه چاپی

جریان انحرافی در حمله سازماندهی شده به علی لاریجانی نقشی داشته است؟+تصاویر

عکس خبري -آيا جريان انحرافي در حمله سازماندهي شده به علي لاريجاني نقشي داشته است؟+تصاوير

در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم، چند نفر كه مشخص بود از قبل سازماندهی شده‌اند، با برهم زدن سخنرانی رئیس قوه مقننه، سعی در ایجاد آشوب در مراسم راداشتند.

به گزارش نما  به نقل از خبرگزاری خانه ملت، صبح امروز در مراسم راهپیمایی  ۲۲  بهمن  در شهر مقدس قم عده اندکی که مشخص بود از قبل سازماندهی شده بودند، تلاش کردند با برخی شعارها علیه رئیس مجلس مانع سخنرانی "علي لاریجانی" در مراسم شوند و در مراسم باشکوه گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر مقدس قم ایجاد آشوب کنند.

علی لاریجانی که در حرم حضرت معصومه (س) سخنرانی می کرد ، بعد از گذشته 4-3 دقیقه از سخنانش ، با شعارها و جنجال عده ای مواجه شد که حرم را به آشوب کشیدند و سخنان وی را قطع کردند.

مهاجمان ، با پرتاب کفش و مهر به سمت جایگاه ، سعی در مضروب کردن لاریجانی داشتند. برخی از این افراد ، کفن هم پوشیده بودند.

در مقابل ، گروهی دیگر از مردم و روحانیون ، مقابل آنها ایستادند و کوشیدند با سپر کردن دست هایشان در هوا ، مانع از فرود آمدن مهر و کفش ها بر سر و روی خود و سخنران شوند.

لحظاتی بعد ، مهاجمان خود را به مقابل جایگاه رساندند و با کنار زدن نرده ها ، به سمت لاریجانی حمله کردند . لاریجانی هم برای این که اوضاع حرم بیش از پیش متشنج نشود ، سخنان خود را قطع کرد و در میان محافظانش مراسم را ترک کرد.

حمله کنندگان که ادعای ارزشی بودن داشتند در حالی این اقدام را انجام دادند که مقام معظم رهبری در روزهای اخیر بر اجتناب از بداخلاقی و اختلاف زایی ، صریحاً تأکید کرده بودند.

جالب این که برهم زنندگان سخنرانی رئیس مجلس در روز 22 بهمن ، آن هم در حرم حضرت معصومه ، شعار "خونی که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست" سر می دادند. آنها همچنین لاریجانی را با داشتن بصیرت دعوت می کردند.

قبل از ورود لاریجانی به حرم ، عده ای در خیابان های اطراف حرم نیز با دادن شعارهایی سعی در ایجاد آشوب کردند که لاریجانی مسیر خود را تغییر داد و به جای خیابان شهدا از خیابان چهارمردان به سمت حرم حرکت کرد.

علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی ، نماینده مردم قم است.

نکته ای که قابل توجه است و باید به آن توجه کرد این است که جریان انحرافی در پی اتفاقات روز استیضاح در مجلس به دنبال تلافی بوده است و با توجه به فرمان رهبری در خصوص اتحاد و همدلی میان مسئولان به بر خلاف آن دنبال ماجراجویی و در راستای اختلاف قدم بر میدارند.

در همین حال خانه ملت با انتشار تصاویری مدعی شد افراد زیر برهم زنندگان جلسه سخنرانی رئیس مجلس در قم بوده اند.

1.jpg


2.jpg

3.jpg

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
يوسف عبدي
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۵
جناب آقاي لاريجاني يكي از مسئولان پر تلاش بوده وهست وهمواره مطيع رهبري بايد بااين افراد برخورد قاطع صورت گيرد چراكه بي حرمتي به حرم حضرت معصومه (س) وموجب برهم زدن عيد پيروزي انقلاب وسازماندهي شده بوده . ممنون
سجاد
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۳
شما مردم را ابله فرض کرديد؟ اين که واضح هست که لاريجاني بااعتراض اين عده به قول شما اندک مي توانست به سخنان خودش ادامه بده. اين عکس ها هم گزينشي هست و من که ساکن قم هستم مطمئن هستم اين عکس در زمان حضور لاريجاني گرفته نشده. در اينکه نفس عمل بدبوده شکي نيست
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...