نسخه چاپی

زمان برنامه‌های انتخاباتی صدا وسیما

قائم مقام صدا وسیما گفت كه برنامه های انتخاباتی این رسانه برای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از ابتدای سال آینده(1392) آغاز می شود.

به گزارش نما، حجت الاسلام ˈسیدرمضان موسوی مقدمˈ روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا با تشریح برنامه های صدا وسیما برای انتخابات آتی کشور افزود: تبلیغات انتخابات در این رسانه مانند سال های قبل صورت می گیرد.

وی همچنین تاکید کرد که مجموعه برنامه های تبلیغاتی و تبیینی صدا وسیما پس از تصویب در کمیسیون تبلیغات انتخابات که در وزارت کشور مستقر است، اجرایی می شود.

موسوی مقدم با بیان اینکه برنامه های انتخاباتی صدا وسیما مانند سال های گذشته اجرا می شود، ادامه داد: برنامه های تبلیغاتی در این رسانه بستگی زیادی به تعداد نامزدها دارد و اگر تعداد آنها بیش از تعداد مورد نظر باشد، تغییراتی ایجاد می شود اما از نظر شکلی تغییراتی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مجموعه برنامه های انتخاباتی صدا وسیما از جمله میزگردها و گفت وگوها، تدوین، تنظیم و برنامه ریزی شده و باید هماهنگی با کمیسیون تبلیغات انتخابات انجام شود، افزود: تبلیغات انتخاباتی از اوایل سال آینده شروع می شود و نسبت به سال های گذشته فقط کیفیت آن تغییر خواهد کرد.

یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران 24 خرداد سال 1392 برگزار می شود.

بر اساس قانون انتخابات ریاست جمهوری، به منظور تضمین برخورداری یکسان نامزدها از امکانات دولتی، کمیسیونی به نام کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات در وزارت کشور تشکیل می شود که دادستان کل کشور، وزیر کشور و رییس سازمان صدا وسیما یا نمایندگان تام الاختیار آنان اعضای این کمیسیون را تشکیل می دهند.

نامزدهای ریاست جمهوری هر یک حق دارند به طور مساوی از صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران برای معرفی و ارایه برنامه های خود استفاده کنند؛ ترتیب و تنظیم برنامه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از طریق صدا وسیما به عهده کمیسیون بررسی تبلیغات است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...