نسخه چاپی

نقدی:اختلاف افكنان خیانت كار هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مسئولان باید وحدت را حفظ كنند و طبق فرمان و تكلیفی كه مقام معظم رهبری داده‌اند در راستای ایجاد وحدت و آرامش در فضای كشور وارد عمل شوند.



به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدي درباره اختلافات اخير ميان سران قوا گفت: مسئولان بايد وحدت را حفظ کنند و طبق فرمان و تکليفي که مقام معظم رهبري داده‌اند در راستاي ايجاد وحدت و آرامش در فضاي کشور وارد عمل شوند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينکه مردم ما مشکلات زيادي را تحمل مي‌کنند و همه سختي‌ها را به جان مي‌خرند، اظهار داشت: مسئولان بايد به جاي درگيري‌هاي بي‌ارزش، تمام همّ‌ و غمّ خود را در راستاي اجراي مشکلات به کار گيرند.

وي خاطرنشان کرد: از نظر نيروهاي بسيج، تمام کساني که علي‌رغم تأکيدات مقام معظم رهبري، اختلافات را به ميان مردم بکشند به کشور و ملت خيانت کرده‌اند.

نقدي در ادامه، درباره جزئيات رزمايش "الي‌بيت‌المقدس" که در استان بوشهر برگزار خواهد شد، گفت: به حمد خدا سازمان بسيج مستضعفين توانسته است در 27 کشور استان رزمايش الي بيت المقدس را به خوبي برگزار کند که اين موضوع هفته آينده نيز در استان بوشهر اتفاق خواهد افتاد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين افزود: رزمايش الي‌بيت‌المقدس در سواحل جنوبي کشور (خليج فارس) برگزار مي‌شود و با توجه به اينکه رزمندگان اين منطقه، سابقه جنگيدن با ناوهاي دشمن را داشته‌اند، بار ديگر با حضور در اين رزمايش ميزان توان و آمادگي خود را اثبات خواهند.

وي تصريح کرد: در رزمايش الي‌بيت‌المقدس، تعداد زيادي از گردان‌هاي عاشورا و الزهرا از پايگاه بيت‌المقدس و کوثر حضور خواهند داشت.

نقدي گفت: به طور حتم سازمان بسيج مستضعفين در سال آينده برنامه‌ها و رزمايش‌هاي متعددي را برگزار خواهد کرد که در صورت نهايي شدن، آن را به همه رسانه‌ها اطلاع خواهيم داد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...