نسخه چاپی

رادیو فردا تحقیر شد

عکس خبري -راديو فردا تحقير شد

علی رغم تبلیغات شبانه روزی رادیوفردا در سیاه نمایی علیه نظام و حتی تنها خواندن رهبری میلیون ها یار رهبری در ۲۲ بهمن ماه به میدان آمدند تا رادیوفردا یكی از بی سابقه ترین تحقیر شدن های خود را تجربه كند .


به گزارش نما به نقل از راديوديروز اگر چه راديوفردا و ساير رسانه هاي ضد انقلاب از مدت ها قبل تبليغات بي سابقه اي را عليه نظام به راه انداخته بودند و از دعواهاي سياسي اخير در كشور هم نهايت بهره برداري را برده بودند وليكن پاسخ ملت ايران در اين روز تاريخي بود .

تحقير بي سابقه ي راديوفردا در شكوه ۲۲ بهمن

در اين بين راديوفردا كه از شدت سرمستي و ذوق زدگي اختلافات سياسي اخير كشور مقام معظم رهبري را آماج حملات خود قرار داده بود و حتي ايشان را تنها دانسته بود به طور بي سابقه اي با حضور ميليون ها يار و عاشق رهبري تحقير شد و زير گام هاي استوار ملت ولايتمدار ايران له و لگد مال شد .
۲۲ بهمن ۱۳۹۱ بي شك يكي از به ياد ماندني ترين و جاودانه ترين روز هاي پس از انقلاب بود و نشان داد كه مردم نه براي تبليغات و تحريم ها و فشار ها و اخلال هاي غربي ها تره خورد مي كنند و نه با برخي زدو و خورد هاي سياسي دلسرد و مايوس مي شوند و نظام و رهبري را تنها مي گذارند .
حال راديوفردا و ساير رسانه هاي مغرض ، كينه توز و دروغ گو بايد نسبت به هزينه هاي سرسام آوري كه از جيب شهروندان آمريكا و يا انگليس و ساير كشو.ر هاي بحران زده ي غربي عليه ملت ايران صرف كرده اند و نتيجه اش شد محكم تر شدن عشق مردم به نظام و رهبري پاسخ گو باشند!
هر چند اين هزينه ها براي نجات برخي عناصر ضد انقلاب و فراري از گرسنگي و فقر است و هيچ كاربرد ديگري طي سال هاي اخير نداشته است !

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...