نسخه چاپی

مرفاوی درگیری‌اش را تكذیب كرد

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: مسائلی كه درباره ارتباط مشكلات مالی تیم با شام قبل از بازی با الشباب مطرح می‌شود را تكذیب می‌كنم چون تغذیه بازیكنان طبق دستور پزشك تیم صورت می‌گیرد.

به گزارش نما، محمدرضا کشوری‌فرد در گفتگو با مهر، در خصوص شکست صبا برابر الشباب در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: بازیکنان ما جوان هستند و روی بی تجربگی مرتکب اشتباه شدند. آنها نتوانستند 5 دقیقه آخر را کنترل کنند تا اینکه گل تساوی را دریافت کردیم. در بازی با گهر هم به همین شیوه گل خوردیم و این نشان می‌دهد یک جای کار ایراد دارد که باید این ضعف برطرف شود.

وی همچنین درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان صبا به خاطر مشکلات مالی شب قبل از بازی با الشباب مجبور شده‌اند ناگت مرغ و الویه بخورند، تاکید کرد: این موضوع ربطی به مشکلات مالی ندارد چون ما بهترین غذا و بهترین هتل را برای بازیکنان صبا در نظر می‌گیریم. بازیکنان هر غذایی را که پزشک تیم دستور داده باشد، خورده‌اند. مگر می‌شود بدون هماهنگی با پزشک تیم شام قبل از مسابقه را تغییر داد؟

مدیرعامل باشگاه صبای قم در پایان با اشاره به اینکه پس از بازی با الشباب شاهد درگیری صمد مرفاوی با محسن بیات سرمربی و بازیکن صبا نبوده است، گفت: من چیزی ندیدم و حتی وقتی از مرفاوی در این خصوص سئوال کردم، ایشان درگیری را تکذیب کرد. البته بیات بعد از بازی مصاحبه کرده بود که این کارش اشتباه بود.

تیم فوتبال صبای قم روز شنبه در چارچوب مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا میزبان الشباب امارات بود. صبا پس از تساوی در وقت‌های قانونی، در پنالتی مقابل حریفش تن به شکست داد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...