نسخه چاپی

وقاحت یك خواننده لس انجلسی در ایران

یكی از خوانندگان لس آنجلسی كه چند سالی است به ایران برگشته است، جدیدا در گفتگو با یك خبرگزاری داخلی، اظهارات عجیب و غریبی مطرح كرده و از انتشار قریب الوقوع آلبومش به صورت رسمی خبر داده است.

یکی از خوانندگان لس آنجلسی که چند سالی است به ایران برگشته است، جدیدا در گفتگو با یک خبرگزاری داخلی، اظهارات عجیب و غریبی مطرح کرده و از انتشار قریب الوقوع آلبومش به صورت رسمی خبر داده است.
دو سال پیش بود که خبر ورود خواننده لس‌آنجلسی معروف به «حبیب» به ایران، دهن به دهن و سایت به سایت نقل ‌شد. از‌‌‌ همان روز تا حالا موضوع انتشار رسمی آلبوم این خواننده با مجوز وزارت ارشاد، محل بحث‌های فراوانی بوده و البته غالبا هم توسط مسئولان امر قویا تکذیب شده است.
با این حال، در چند روز گذشته دوباره این بحث تازه شده و خبرگزاری ایسنا هم که از بودجه بیت‌المال ارتزاق می‌کند، به همین بهانه سراغ این خواننده رفته است. مطالبی که این خواننده در این گفتگو مطرح کرده است، بسیار جای تامل دارد. چنین جسارت و پررویی از یک خواننده لس آنجلسی که حالا مورد لطف و عطوفت مردم و مسئولین قرار گرفته است، نشان از کوتاهی مدیران فرهنگی دارد.
عدم برخورد قاطع و پاسخ محکم نسبت به اظهارات عجیب و گستاخانه این خواننده و شایعات پیرامون مجوز آلبوم او در این سال‌ها باعث شده تا او خود را در جایگاهی ببیند که بگوید: «من برای اعتقادات قلبی‌ام نیازی به مجوز نمی‌بینم!» شاید اگر در‌‌‌ همان ابتدا پاسخ شایسته‌ای به او داده می‌شد، دیگر جرات نمی‌کرد فراموش کند که سال‌ها بعنوان یکی از بازوهای تهاجم فرهنگی غرب علیه ایران، مشغول ساخت شو‌ها و اجرای کنسرت‌هایی با حضور رقاصه‌های رنگارنگ بوده است اما کوتاه آمدن در برابر او کار را به جایی رسانده است که همین خواننده لس آنجلسی بعد از سال‌ها، «وطنم وطنم» سر دهد و شاخ و شانه بکشد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...