نسخه چاپی

رقصی كه مدیركل را بركنار كرد

در مراسم پیاده روی مردم شهر زاهدان، جمعی از دختران و پسران زاهدانی رقص محلی شمشیر كه خاص مردم این استان است را بصورت مختلط اجرا كردند.


در مراسم پیاده روی مردم شهر زاهدان، جمعی از دختران و پسران زاهدانی رقص محلی شمشیر که خاص مردم این استان است را بصورت مختلط اجرا کردند.
این رقص که تا کنون توسط پسران و مردها اجرا می شد برای اولین با بصورت مختلط و با حضور دختران و پسران بین هشت تا 10 ساله برگزار شد که مقامات ارشد استان سیستان و بلوچستان از جمله استاندار، فرماندار زاهدان، مدیر کل ارشاد استان و برخی دیگر از مقامات استان نیز در مراسم حضور داشته و هیچ اعتراضی به آن نکردند.
ظاهرا یک ساعت بعد از این مراسم، مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه زاهدان برگزار می شود و موضوع به اطلاع آیت الله سلیمانی امام جمعه زاهدان می رسد و ایشان در این مراسم اولین موضع گیری را کرده که ضمن اظهار تاسف از این موضوع اعلام کرد که امیدوارم بر اساس آنچه گفته شده، برگزار کنندگان این رقص دختر نبوده باشند.
بعد از این موضع گیری، زمزمه عزل مدیرکل تربیت بدنی استان سیستان و بلوچیستان مطرح شد و حتی با برخی افراد از جمله رئیس یکی از فدراسیونهای ورزش رزمی استان برای قبول این مسئولیت رایزنی شد.
بر اساس اطلاع خبرنگارما، اجرای رقص بصورت مختلط دلایل اصلی این تغییر و عزل عنوان شده است و بزودی مدیر کل جدید برای این مسئولیت معرفی خواهد شد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...