نسخه چاپی

انتقاد سبحانی‌نیا از اظهارات احمدی‌نژاد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هنجارشكنان در قم در مراسم 22 بهمن در زمین دشمن بازی كردند، از دستگاههای انتظامی و امنیتی خواست تا به طور جدی با این هتاكی و هنجار شكنی سازماندهی شده برخورد كنند.


به گزارش نما، حسین سبحانی‌نیا در گفتگو با مهر، با اشاره به فضای ایجاد شده توسط عده ای در مراسم سخنرانی رئیس مجلس در قم اظهار داشت: 22 بهمن سالگرد بزرگترین روز و سرنوشت سازترین روز انقلاب بود و آنچه از زبان مردم در این روز شنیدیم تاکید بر حفظ وحدت بود.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی در زمین دشمن بازی کردند، آنها که گروههای فشار را سازماندهی کردند تا شعارهای هنجارشکنانه در برابر سخنان رئیس مجلس سر دهند و مانع صبحت آقای لاریجانی شوند حتما در زمین دشمن بازی کردند و حرکات آنان مغایر نظر رهبری است .

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: این جریان فشار در گذشته بوده و امروز هم متاسفانه به میدان آمده است و توسط افرادی با اهداف خاص سازماندهی شدند و در کنار ملجاء حضرت معصومه (س) حرمت شکنی کردند.

سبحانی نیا گفت: این عده اقدام نادرست دیگری هم انجام دادند و این بود که آنها در بین مردم ولایی قم که بیشترین افتخار را در حماسه 9 دی کسب کردند، چنین رفتاری داشتند. تلاش کردند تا این اقدام را به نام مردم قم ثبت کنند در حالی که ولایتمداری و انقلابی بودن مردم قم بر کسی پوشیده نیست.

نماینده قم گفت: هنجارشکنان با این کار نادرست خود برای دشمنان خوراک درست کردند و وظیفه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی است که با این عناصر هتاک و هنجار شکن به صورت جدی برخورد کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو با سخنان رئیس جمهور در مراسم 22 بهمن اشاره کرد و گفت: به نظر می رسد که مطالب مهمی می توانست از تریبون مراسم سالگرد پیروزی انقلاب بیان شود اما رئیس جمهور به مباحثی اشاره کرد که مغایر نظر رهبری است.

وی ادامه داد: صحبت از انتخابات آزاد، صحبت از مذاکره با آمریکا و اینکه من حرفی دارم که بعدا با مردم گفتگو می کنم ، نکاتی است که مغایر نظراتی است که رهبر انقلاب در یک ماه گذشته نسبت به آن اشاراتی داشته اند.

سبحانی نیا ادامه داد: حتی شعارهای دیروز مردم هم در نفی مذاکره با آمریکا بود.

وی گفت: استفاده از شعار منصوب به جریان انحرافی از زبان رئیس جمهور خوشایند ملت ایران نبود و به نظرم بهتر بود از بیان این شعار پرهیز می شد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...