نسخه چاپی

وزیربركنارشده: اختلافات باعث پیشرفت میشود

عکس خبري -وزيربرکنارشده: اختلافات باعث پيشرفت ميشود

وزیر سابق كار با بیان اینكه مسئولیت جدید در دولت به وی پیشنهاد شده است، گفت: اختلافات اگر منافع نظام را به خطر اندازد و باعث خوشحالی دشمنان شود باید متوقف شود اما در برخی از موارد اختلافات باعث پیشرفت می شود.

به گزارش نما به نقل از مهر، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر سابق کار درباره اختلافات اخیر که در مجلس ایجاد و منجر به برکناری وی شد و همچنین تبلیغات رسانه‌های خارجی در پی این اختلافات گفت: این اختلافات در کلیت امر یک مسئله طبیعی و اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: این اختلافات گرچه ممدوح و مطلوب نیست اما در اداره کشور در بخش های گوناگون با برداشت ها در مورد موضوعات مختلف وجود دارد. این تفاوت برداشت ها گاهی به دلیل پافشاری یکی از طرفین بر موضع خود کار را به جایی می رساند که ممکن است دامنه های گسترده ای ایجاد کرده و باعث سوءتفاهم شود و دشمنان نیز از آن بهره برداری کنند.

وزیر سابق کار در دولت احمدی نژاد افزود: به نظر من درست است که این اختلافات چیز خوبی نیست اما به طور کامل قابل رفع نیست و می تواند حتی باعث بهبود و پیشرفت امور نیز بشود.

شیخ الاسلامی گفت: امام فرمودند اختلاف و تفرقه یک موهبت الهی است در فضای اختلافات عادلانه ، کنترل شده و مهار شده است و معقول می تواند باعث رشد و پیشرفت شود. اگر همه آحاد جامعه و مسئولان یک جور فکر کنند خیلی امیدی به پیشرفت و تحول نیست .

وزیر برکنار شده کار خاطرنشان کرد: اختلافات موجب رشد می شود اما اگر تبدیل به دشمنی شود اصلا قابل قبول نیست و بایستی حذف شود.

وی خاطرنشان کرد: در موضوع اخیر چون پای خودم در میان بوده است خیلی قضاوت نمی کنم اما خیلی اوقات ممکن است اختلافات به منافع کشور و مصالح نظام آسیب نرساند و هرگاه دامنه اختلافات به حدی بالا گرفت که دشمنان از آن سوءاستفاده کردند بدانیم باید جلوی ادامه کار را بگیریم.

شیخ الاسلامی در پاسخ به این سئوال که آیا پیشنهادی برای مسئولیت جدید در دولت دارد یا خیر گفت: صحبت هایی شده است اجازه بدهید نهایی شود اعلام می کنیم.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...