نسخه چاپی

برگزاری‌رزمایش الی‌بیت المقدس در بوشهر

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرگفت: پیام رزمایش 20 هزار نفری ˈالی بیت المقدسˈ در این استان نمایش انسجام، وحدت، اقتدار و توان بازدارندگی در دفاع از انقلاب درحاشیه خلیج فارس است.


به گزارش نما به نقل از ایرنا، سردار فتح الله جمیری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: با توجه به رجز خوانی و تهدید ها و تحریم های دشمنان، این رزمایش با حضور 20 هزار نفر نیروی بسیجی آموزش دیده با هدف سنجش آمادگی نیروها و بهره گیری از امکانات پشتیبانی در دفاع از نظام، از 25 بهمن به مدت سه روز در بوشهر برگزار خواهد شد.

وی یادآورشد: این رزمایش در کنار دریای نیلگون خلیج فارس و ناوگان بیگانه، بخشی از برنامه های سازمان بسیج است که حرکتی بازدارنده و با اهداف از پیش تعیین شده در سریال های عملیات تاخیری، هلی برن و ضد هلی برن، امداد و نجات، دفاع از کوی و برزن و دفاعشهری انجام می شود.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: در این رزمایش گردان های امام حسین (ع)، امام علی (ع)، عاشورا ، الزهرا و یگان هایی از اقشار مختلف بسیج حضور دارند.

وی ادامه داد: فراخوان نیروها برای شرکت در این رزمایش از روز چهارشنبه انجام می شود و صبحگاه مشترک روز پنجشنبه با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران است و سریال ها نیز در روز جمعه برگزار خواهد شد.

سردار جمیری گفت: در این رزمایش از سلاح های سبک و نیمه سنگین خاص نیروهای بسیجی استفاده می شود و افزون بر انفجار های خاص، بالگرد برای انجام برخی عملیات ها به کارگیری خواهد شد.

وی افزود: کمیته های عمرانی، درمان، ارتباطات و مخابرات و فرهنگی نیر برای برگزاری رزمایش 20 هزار نفری بسیجیان در استان بوشهر تشکیل شده است.

سردار جمیری اظهارکرد: در سال های 79 و 82 نیز رزمایش هایی با چنین استعدادی در استان بوشهر با موفقیت اجرا شده است.

وی گفت: بسیج یک مجموعه پویا و انسجام یافته ای است که متناسب با زمان و مکان برنامه های مختلف برای حراست و پاسداری از نظام را اجرا می کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: بسیج هم اینک در حوزه جنگ نرم حضوری فعال دارد و برای پاسخگویی به تهدیدهای سخت دشمن نیز آمادگی کامل دارد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...