نسخه چاپی

واكنش شدید فردوسی پور به مصاحبه های اخیر قلعه نویی

مجری برنامه 90 در واكنش به مصاحبه های اخیر سرمربی استقلال گفت: «وقتی تهمت می‌زنند، شدیدا دلخور می‌شوم.»

بعد از بالا گرفتن اختلاف‌ها در کمپ استقلال به دلیل بازی‌کردن پسر امیر قلعه‌نویی و همچنین درگیری لفظی امیر قلعه‌نویی با یکی از طرفداران تیمش که منجر به دخالت لیدرها شد، فردوسی‌پور گزارش و عکس‌های این اتفاق را در برنامه‌اش منعکس کرد.

امیر قلعه‌نویی نیز پیش از بازی با راه‌آهن به تهیه‌کننده 90 تاخت و او را مافیای فوتبال ایران دانست! قلعه‌نویی اعتقاد داشت عکاسی که این عکس‌ها را گرفته، با عادل فردوسی‌پور هم‌دست بوده و آن‌ها در نقشه‌ای طراحی‌شده با کمک این هوادار برای استقلال حاشیه درست کرده‌اند. مصاحبه او در واقع علیه عادل و امیر برادرش بود. قلعه‌نویی در بخشی از مصاحبه گفته بود، عادل به کمک برادرش بازیکنان دورگه را به فوتبال ایران می‌آورد.

اما تهیه‌کننده 90 در چند روز اخیر ترجیح داد سکوت کند و پاسخ این مربی را ندهد اما او در گفتگو با نزدیکانش شدیدا به گلایه از قلعه‌نویی پرداخته و تاکید کرده که با ادبیات این مربی موافق نیست. فردوسی‌پور تاکید کرده: «وقتی می‌بینم به من اتهام می‌زنند، شدیدا دلخور می‌شوم.»

قلعه‌نویی همچنین برادر عادل فردوسی‌پور را متهم کرد که بازیکنان دورگه را به تیم ملی می‌آورد. امیر فردوسی‌پور که در آلمان زندگی می‌کند، در آنجا مشغول تحصیل است. برادر فردوسی‌پور هر چند پیگیر نتایج فوتبال است اما مثل خود فردوسی‌پور فوتبالی نیست. عادل در این باره گفته: «تعجب می‌کنم که به برادر من هم تهمت زده است.»
امیر فردوسی‌پور در پخش تصاویر لژیونرها به عادل کمک می‌کند و گزارشی از وضعیت آن‌ها می‌دهد. او اخیرا نیز اطلاعات و تصاویر لازم درباره دانیال داوری را به 90 می‌دهد که این باعث‌شده قلعه‌نویی بگوید: «او بازیکنان دورگه را می‌آورد.» عادل تاکید کرده: «همه این‌ها اتهام است.»

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
شرافت
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۴
قلعه نوعي يعني نماد لمپنيزم فوتبال.
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۳
يه تار گنديده عادل رو به صدتا قلعه نويي نميديم.
nader
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۳
زنده باد عادل فردوسي پور متين،باوقار،تحصيل کرده و دوست داشتني..
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...