نسخه چاپی

رونمایی از دو اثر آیت‌الله تهرانی

همزمان با چهلمین روز رحلت آیت‌الله ‌آقامجتبی تهرانی، دو اثر جدید از آثار این مرجع فقید و معلم اخلاق روز 25 بهمن‌ماه رونمایی می‌شود.


به گزارش نما به نقل از تسنیم، همزمان با چهلمین روز درگذشت آیت‌الله ‌حاج‌آقامجتبی تهرانی دو اثر جدید توسط دفتر حفظ و نشر آثار معظم‌له منتشر شده است. «دفتر دل» نام اولین رساله از مجموعه شش جلدی رسائل بندگی است که به موضوع «قلب» در معارف اسلامی پرداخته و با نگاهی بدیع و جامع، مسائل مرتبط با این مبحث را بررسی کرده است.

این اثر متن پیاده شده و ویراستاری شده 29 جلسه سخنرانی مرحوم استاد آقامجتبی تهرانی در ماه مبارک رمضان سال 1375 هجری شمسی است که بنا به اظهار نظر کارشناسان و محققان علوم اسلامی بحثی بسیار جامع و کاربردی به شمار می‌رود. آنچه بر اهمیت این اثر می‌افزاید، تأکیدات فراوان استاد در زمان حیاتش بر انتشار این اثر بوده است.

اثر دوم «گذری بر زندگی حاج‌آقا مجتبی» مجموعه‌ای از خاطرات خانواده، دوستان و آشنایان آیت‌الله تهرانی است که همزمان با چهلمین روز رحلت رونمایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، مراسم چهلمین روز رحلت حضرت استاد با پیامی از سوی آیت‌الله جوادی آملی برگزار خواهد شد. در این مراسم آیت الله استادی، رئیس شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور سخنرانی خواهد کرد. همچنین پیام تصویری آیت‌الله جوادی آملی که به همین مناسبت تهیه شده و در اختیار مؤسسه مصابیح الهدی قرار گرفته، پخش خواهد شد.

مراسم چهلمین روز رحلت آیت‌الله تهرانی روز چهارشنبه 25 بهمن از ساعت 9:30 تا 11:30 در مسجد جامع بازار تهران (مخصوص برادران) برگزار می‌شود. مراسم ویژه‌ای هم با حضور خواهران در همان روز و از ساعت 16:30 تا 18 در محل برگزاری جلسات اخلاق به نشانی خیابان ایران، بن بست ملکی برپا می‌شود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...