نسخه چاپی

بیادی: اسب 'مهدی چمران' برای انتخابات 'ریاست‌جمهوری' زین شده‌ است

دبیر كل جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی با بیان اینكه به نظر من سه نفر به طور قطع اسب خود را برای انتخابات ریاست جمهوری زین كرده‌اند، گفت: «محسن رضایی»، «محمدباقر قالیباف» و «مهدی چمران» این سه نفر هستند كه برنامه و تیم برای انتخابات ریاست جمهوری دارند.

به گزارش نما، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه احتمال قوی مبنی بر حضور وی برای انتخابات "ریاست جمهوری" به وجود آمده است، اسب «محسن رضایی»، « محمدباقر قالیباف» و «مهدی چمران» برای انتخابات "ریاست‌جمهوری" زین شده‌ است.

"حسن بیادی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران درباره احتمال کاندیداتوری «مهدی چمران» در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: تا پیش از این چمران به عنوان کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مطرح بود اما اخیرا احتمال قوی مبنی بر حضور وی برای انتخابات "ریاست جمهوری" به وجود آمده است.

وی افزود: چمران از نیروهای معتدل و اصولگرایی است که ظرفیت بسیار خوبی برای ریاست جمهوری دارد.

دبیر کل جمعیت آبادگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به نظر من سه نفر به طور قطع اسب خود را برای انتخابات ریاست جمهوری زین کرده‌اند، گفت: «محسن رضایی»، «محمدباقر قالیباف» و «مهدی چمران» این سه نفر هستند که برنامه و تیم برای انتخابات ریاست جمهوری دارند.

وی درباره "تیم" این سه نفر گفت: تیم این افراد از جناح خاصی نیستند و براساس شایسته سالاری گرد هم آمده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که «چمران» کاندیدای مورد نظر "جبهه پایداری" خواهد بود؟ عنوان کرد: از این موضوع اطلاع ندارم، اما جمعیت آبادگران برای انتخاب کاندیدا از میان سه نفر، پس از بررسی و شنیدن نظر جمعیت تصمیم گیری خواهد کرد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...