نسخه چاپی

طراح پروژه «خر تروا»

با نزدیك شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در كشور، حضور اصلاح‌طلبان برای تبلیغات روند جدی‌تری در فضای مجازی به خود می‌گیرد. در این میان برخی مهره‌های فعال در فتنه 88 نیز دوباره فعال می‌شوند.



با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده در کشور، حضور اصلاح‌طلبان برای تبلیغات روند جدی‌تری در فضای مجازی به خود می‌گیرد. در این میان برخی مهره‌های فعال در فتنه 88 نیز دوباره فعال می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از اظهارات برخی مهره‌های نزدیک به اصلاح‌طلبان مبنی بر ضرورت حضور محمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، این بار همکار روزنامه‌های زنجیره‌‌ای که اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد، فعال‌سازی کمپین حمایتی از خاتمی را کلید می‌زند.

ابراهیم نبوی در ایام فتنه 88 برای ایجاد آشوب در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به همراه مهاجرانی، وزیر ارشاد دولت خاتمی پروژه‌‌ای را طراحی کرده بودند که به علت شکستش در بین اپوزیسیون به پروژه خر تروا! مشهور شد. ابراهیم نبوی اخیرا با فراخوانی در شبکه فیسبوک که اذعان دارد به سفارش تاج‌زاده انجامش می‌دهد از دوستانش خواسته است کمپین حمایت از خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات سال آینده ریاست جمهوری ایران را سریع‌تر فعال کنند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...