نسخه چاپی

مصادره 50 هزار هكتار از زمینهای ده‌ها هزار فلسطینی

كابینه رژیم صهیونیستی طرح كوچ ده‌ها هزار فلسطینی ساكن منطقه النقب و مصادره 50 هزار هكتار از زمینهای آنها را تصویب كرد. به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) رژیم صهیونیستی تلاش دارد با اخراج فلسطینی‌ها از این مناطق زمین‌های آنها را برای تكمیل طرحهای مسكونی خود غصب كند.

کابينه رژيم صهيونيستي طرح كوچ ده‌ها هزار فلسطيني ساكن منطقه النقب و مصادره 50 هزار هكتار از زمينهاي آنها را تصويب كرد. به گزارش خبرگزاري قدس (قدسنا) رژيم صهيونيستي تلاش دارد با اخراج فلسطيني‌ها از اين مناطق زمين‌هاي آنها را براي تكميل طرحهاي مسكوني خود غصب كند.

فلسطيني‌هاي ساكن اين منطقه كه با مخالفتهايشان در مقابله با صهيونيستها كاري از پيش نبرده است، اين اقدام را اعلام جنگ و روز نكبت ديگري در تاريخ مبارزات ملت فلسطين دانستند. اغلب ساكنان اين مناطق كه از طريق پرورش گوسفند امرار معاش مي‌كنند، اقدامات جديد رژيم صهيونيستي را تهديد جدي براي معيشت خود مي‌دانند.

به گفته آنها پس از اين نيز رژيم صهيونيستي با هدف در تنگنا قرار دادن اين افراد آنها را براي ده‌ها سال از ابتدائي‌ترين حقوق خود از جمله آب سالم و برق محروم كرده بود تا بلكه با اعمال اين سياستها باعث فرار آنها از اين مناطق شود. جمعيت فلسطينيان منطقه النقب بيش از 100 هزار نفر است كه بيش از 12 درصد فلسطيني‌هاي سرزمينهاي اشغالي سال 1327 را تشكيل مي‌دهد. مرحله دوم اين طرح قرار است در آينده نزديك با مصادره 100 هزار هكتار ديگر از زمينهاي اين منطقه به اجرا درآيد. قرار است پس از كوچ اجباري فلسطينيان اين مناطق عمليات ساخت و ساز براي اسكان 300 هزار صهيونيست در اين مناطق شروع شود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...