نسخه چاپی

اهداف متعالی نظام و امام(ره) به روایت روزنامه دولت!

روزنامه دولتی "ایران" امروز در گزارشی تحت عنوان «اظهارات متناقض با اهداف متعالی امام و امت» به صحبت های انتخاباتی مسئولین از جمله آیت الله مكارم شیرازی ، آیت الله یزدی و آیت الله سبحانی اشاره كرد!


روزنامه دولتی "ایران" امروز در گزارشی تحت عنوان «اظهارات متناقض با اهداف متعالی امام و امت» به صحبت های انتخاباتی مسئولین از جمله آیت الله مکارم شیرازی ، آیت الله یزدی و آیت الله سبحانی اشاره کرد!

روزنامه ایران که گویا به بیان متناقض بودن سخنان بزرگانی چون آیت الله مکارم، یزدی، سبحانی با اهداف متعالی نظام امام و امت رسیده است، گزیده ای از سخنان این عالمان دینی را در تعارض با اهداف عالی نظام تشخیص داده است!

در بخشی از این گزارش که با تیتر «دعوا بر سر نیامدن مردمی نژادی دیگر» به چاپ رسیده است، به بیان مواضع انتخاباتی هاشمی رفسنجانی و طرح دولت وحدت ملی اشاره شده است و در ادامه عنوان شده است که پژواک صدای وی از قم شنیده می شود!

روزنامه ایران در بخشی از گزارش خود که تاکید ویژه ای بر روی بزرگانی چون آیت الله مکارم شیرازی، یزدی، و سبحانی شده است، می نویسد: هاشمی این روزها مصمم تر از گذشته شده است چرا که پژواک صدای خود را از قم نیز می شنود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...