نسخه چاپی

نارضایتی رهبران جنبش سبز از اقدامات انتخاباتی هاشمی

ارگان سازمان سیا ابعاد نامزدی احتمالی هاشمی رفسنجانی را بررسی كرد و نهایتاً از وی خواست به جای نامزدی، جریان معترض را تقویت كند.


ارگان سازمان سيا ابعاد نامزدي احتمالي هاشمي رفسنجاني را بررسي كرد و نهايتاً از وي خواست به جاي نامزدي، جريان معترض را تقويت كند.

وب سايت راديو فردا در تحليلي به قلم يكي از اصلاح طلبان فراري نوشت: كانديدا شدن هاشمي به انصراف و كناره گيري نامزدهاي بالقوه اي چون محمد شريعتمداري، حسن روحاني، اسحاق جهانگيري و حتي شايد محمد عارف مي انجامد. آنها صحنه را ترك مي نمايند. به احتمال زياد اصلاح طلباني مانند خاتمي نيز از اين اتفاق استقبال مي كنند.

به گزارش کیهان، راديو فردا مي افزايد: اما شكاف جنبش سبز و بخش هاي راديكال اصلاح طلبان و اپوزيسيون مدافع تغيير با هاشمي رفسنجانی در صورت نامزدي وي بيشتر خواهد شد!

این ارگان سازمان سيا در ادامه توضیح می دهد: از آنجايي كه اكثريت نيروهاي خواهان تغيير تمايلي به رويكرد انتخابات محور ندارند، كانديداتوري هاشمي رفسنجاني را در تعارض با خط مشي و مقاومت رهبران نمادين جنبش سبز تفسير مي كنند. بنابراين، اين نيروها نه تنها روي خوشي به نامزدي هاشمي رفسنجاني نشان نمي دهند بلكه به تقابل با وي پرداخته و برنامه سياسي وي را رد مي كنند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...