نسخه چاپی

«بگم‌بگم‌» استراتژی انتخاباتی احمدی‌نژاد

عکس خبري -«بگم‌بگم‌» استراتژي انتخاباتي احمدي‌نژاد

آقای احمدی‌نژاد هم می‌داند پایگاه حمایتی‌اش كجاست و به همین منظور برای این قشر سخن می‌گوید و می‌خواهد بار دیگر حمایت آنان را به دست آورد.

داریوش قنبری: «بگم‌بگم‌» استراتژی انتخاباتی احمدی‌نژاد است؛ در گذشته هم این استراتژی از سوی ایشان اجرا شده و از این روش نتیجه هم گرفته است. در دور اول ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد، طرفداران ایشان از همین روش برای تخریب آقای هاشمی استفاده کردند تا احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شود؛ اما در دور دوم، خود ایشان از این روش در مقابل رقبای خود استفاده کرد و به پیروزی رسید.

اکنون در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری، ایشان دوباره این روش تخریبی را احیا کرده‌اند؛ اگرچه این روش در میان نخبگان جامعه پسندیده و جذاب نیست، اما در میان عوام به ویژه روستاییان و حاشیه‌نشینان شهرها، مخاطبانی دارد.

آقای احمدی‌نژاد هم می‌داند پایگاه حمایتی‌اش کجاست و به همین منظور برای این قشر سخن می‌گوید و می‌خواهد بار دیگر حمایت آنان را به دست آورد. بخشی از این حمایت‌ها را با استفاده از استراتژی «بگم‌بگم» و بخش دیگر را با توزیع پول بین مردم به دست می‌آورد.

به عبارت دیگر، تخریب چهره‌‌ها با استفاده از استراتژی «بگم‌بگم»، روش‌ انتخاباتی احمدی‌نژاد است. البته تفاوتش با دفعات قبلی، این است که در گذشته، این روش برای رقبای اصولگرایان استفاده شده، اما این بار اصولگرایان هدف روش تخریبی وی قرار گرفته‌اند و معلوم نیست قربانیان بعدی چه کسانی هستند. اما یقینا روسای دو قوه مقننه و قضائیه افرادی هستند که احمدی‌نژاد بیشتر آنان را مورد حمله قرار خواهد داد، تا با این روش، اولا بخشی از ناکامی‌های خود را به گردن آنان بیندازد و ثانیابرای نامزد مورد نظر خود بین مردم اعتبار کسب کند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...