نسخه چاپی

صدور حكم برای شرور خیابان مدنی

یك منبع آگاه در دادگاه انقلاب با اشاره به صدور حكم برای شرور خیابان شهید مدنی گفت: احتمال می‌رود با توجه به كیفرخواست، حكم صادر شده از سوی دادگاه اعدام متهم باشد.

به گزارش نما، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: با توجه به گذشت زمان یک‌هفته‌ای از برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده این فرد شرور برای وی از جانب دادگاه حکم صادر شده است.


این منبع آگاه در پاسخ به پرسشی درباره نوع حکم صادر شده گفت: قرار است دادستانی تهران درباره حکم صادر شده اطلاع‌رسانی داشته باشد.


مرد جوانی در تاریخ 24 مهر امسال با استفاده از یک چاقوی قصابی اقدام به مجروح کردن 11 نفر از شهروندان کرد که یکی از این افراد به قتل رسید.


پس از ان این فرد به شهر قم گریخت اما بعد از چند روز خود را تسلیم مأموران نیروی انتظامی این شهر کرد و به این ترتیب رسیدگی به پرونده وی در دادسرای جنایی تهران آغاز شد.


پس از گذشت حدود 2 ماه از آغاز رسیدگی ‌ها برای این فرد از سوی دادسرای تهران کیفرخواست صادر شد.


در متن کیفرخواست این فرد آمده بود پس از وصول گزارش کمیسیون پزشکی بازپرس پرونده با توجه به اقدام متهم در حمله به شهروندان با استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در جامعه برای وی به اتهام محاربه قرار مجرمیت صادر کرد که نهایتا منجر به صدور کیفرخواست شد.


همچنین آمده بود: اولیای دم شهروند تهرانی که در این حادثه به قتل رسیده است تقاضای قصاص متهم را کرده‌اند و رسیدگی در خصوص اتهام دیگر متهم مبنی بر ضرب و جرح ده شهروند دیگر تهرانی نیز همچنان ادامه دارد.


پیش‌بینی می‌شود با توجه به کیفرخواست صادر شده و همچنین درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص این فرد حکم صادر شده از سوی دادگاه حکم اعدام باشد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...