نسخه چاپی

تقدیر ضرغامی از كاركنانش

سید عزت‌الله ضرغامی‌ انعكاس حضور چشمگیر مردم سراسر كشور در راهپیمایی با شكوه 22 بهمن را توسط صداوسیما خوب و متعهدانه توصیف كرد.

به گزارش نمابه نقل از ایسنا، رییس سازمان صداو سیما در جلسه امروز شورای معاونین با قدردانی از همکاران فعال در حوزه ‌های صف و ستاد رسانه ملی گفت: نوآوری و ابتکار در ارائه برنامه‌های امسال دهه فجر در حوزه سیاسی، سیما، صدا، استان‌ها و برون مرزی مشهود بود و این هنرمندی در انعکاس راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به اوج خود رسید.

ضرغامی فعالیت رسانه ملی در حوزه برون مرزی را موجب یأس دشمنان و شادی دوستان انقلاب دانست و افزود: شبکه‌های خارجی مخالف مردم ایران در حرکتی هماهنگ و برنامه‌ریزی شده تلاش کردند. حضور انقلابی مردم ایران در پاسداشت انقلاب را از دید مخاطبان خود پنهان کنند که شبکه‌های برون مرزی صداوسیما با وجود همه‌ی تنگناهای ایجاد شده اخیر، در حوزه‌ی سیگنال‌رسانی با ارائه برنامه و گزارش‌های آگاهی بخش نقشه شبکه های معاند را نقش بر آب کردند.

رییس صداوسیما گزارش‌های ارسالی امسال مراکز استان‌های صداوسیما را در مقایسه با سال‌های گذشته جذاب، کیفی و حرفه‌یی‌تر توصیف و از حوزه فنی سازمان که امکان نمایش همزمان همه استان‌های کشور فراهم نمود تشکر کرد.

رییس سازمان صداوسیما در ادامه به نوآوری، خلاقیت و ابتکارات قابل توجه حوزه سیاسی در تولید و پخش گزارش‌های خبری و برنامه‌های سیاسی اشاره کرد و گفت: در ایام‌الله دهه فجر امسال مدیران، سردبیران، دبیران، خبرنگاران و گزارشگران حوزه سیاسی رسانه‌ی ملی با تدوین و ارائه گزارش‌های موج آفرین نشاط و امیدواری مردم و حمایت بی‌چون‌ و چرای آنها از انقلاب را هنرمندانه و مؤثر به جهانیان مخابره و منعکس کردند که این اقدامات در خور تحسین است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...