نسخه چاپی

تحریف سخنان سفیر ایران در رسانه‌های عراقی

سفیر ایران در بغداد حمله اخیر یك گروه ناشناس به كمپ موقت لیبرتی كه هم‌اكنون محل استقرار گروهك تروریستی منافقین است را مظلوم‌نمایی این گروهك برای بازگشت به اردوگاه اشرف خواند. حسن دانایی‌فر اظهار داشت: حمله‌ای كه اخیراً علیه بازماندگان گروهك نفاق در كمپ لیبرتی صورت گرفت، مشكوك است و ما معتقدیم عوامل داخلی خود گروهك نفاق در سازماندهی این حمله به منظور مظلوم‌نمایی در مقابل سازمان‌های حقوق بشر، نقش داشته‌اند.

سفیر ایران در بغداد حمله اخیر یک گروه ناشناس به کمپ موقت لیبرتی که هم‌اکنون محل استقرار گروهک تروریستی منافقین است را مظلوم‌نمایی این گروهک برای بازگشت به اردوگاه اشرف خواند. حسن دانایی‌فر اظهار داشت: حمله‌ای که اخیراً علیه بازماندگان گروهک نفاق در کمپ لیبرتی صورت گرفت، مشکوک است و ما معتقدیم عوامل داخلی خود گروهک نفاق در سازماندهی این حمله به منظور مظلوم‌نمایی در مقابل سازمان‌های حقوق بشر، نقش داشته‌اند.

روز گذشته رسانه‌های عراقی به نقل از سفیر ایران در بغداد اعلام کردند دانایی‌فر در حاشیه افتتاح یک مدرسه ایرانی در استان کربلا حمله به اردوگاه منافقین را محکوم کرده است(!) دانایی‌فر ضمن تکذیب این خبر، اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان از اقدامی که به امنیت عراق ضربه‌ای وارد کند، حمایت نخواهد کرد اما محکومیت حمله به کمپ لیبرتی از سوی سفارت ایران کذب محض است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...