نسخه چاپی

بازتاب سخنان مهمانپرست در رسانه‌ها

خبرگزاری انگلیسی "رویترز" امروز به پوشش اظهارات رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه كشورمان درباره تبدیل بخشی از اورانیوم غنی شده ایران به سوخت راكتور پرداخت و به نقل از وی نوشت : این عمل در حال اجراست و گزارش آن به طور كامل در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار گرفته است.


به گزارش نما به نقل از مهر، امروز در رسانه های جهان به سخنان سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جوسازی نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران اشاره شد.

خبرگزاری انگلیسی "رویترز" امروز به پوشش اظهارات رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان درباره تبدیل بخشی از اورانیوم غنی شده ایران به سوخت راکتور پرداخت و به نقل از وی نوشت : این عمل در حال اجراست و گزارش آن به طور کامل در اختیار آژانس بین المللی انرژی اتمی قرار گرفته است.

این خبرگزاری با اعتراف ضمنی به حسن نیت ایران در زمینه هسته ای با وجود سیاستهای دوگانه و تنش آفرین غربی ها نوشت : تبدیل کردن اورانیوم غنی شده به سوخت راکتور یکی از روش هایی است که می تواند سرعت نزدیک شدن به ساخت سلاح اتمی را کاهش دهد.

شبکه تلویزیونی "فاکس نیوز" آمریکا نیز به پوشش بخش دیگری از اظهارات مهمانپرست پرداخته و به نقل از وی نوشت : بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار بازدید از منطقه نظامی پارچین هستند.

این شبکه درادامه نوشت بازرسان آژانس روز چهارشنبه وارد تهران خواهند شد که به گفته مهمانپرست مذاکره درباره بازدید از پارچین می تواند بخشی از توافقات باشد.

"شیکاگو تریبیون" چاپ آمریکا در خبری با اشاره به اظهارات امروز سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نوشت : پس از انجام آزمایش هسته ای توسط کره شمالی، ایران خواستار برچیده شدن سلاح های هسته ای از جهان شد.

روزنامه آمریکایی " وال استریت ژورنال" در مطلبی به اظهارات "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیررژیم صهیونیستی درباره ایران و فلسطین پرداخت که طی آن خواستار تشدید تحریم های ایران و توسعه طرح های شهرک سازی شده بود.

این روزنامه آمریکایی اظهارات نتانیاهو قبل از سفر اوباما رئیس جمهور آمریکا به سرزمین های اشغالی را بیانگر سرسخت بودن او در قبال برخی مسائل مورد اختلاف با اوباما خواند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...