نسخه چاپی

جبهه پیروان 15 كاندیدا دارد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان این كه تشكیل ائتلاف سه گانه اصولگرایان گامی خوبی در جهت اتحاد اصولگرایان و رسیدن به كاندیدای واحد بوده است، گفت: جبهه پیروان در حال حاضر 15 كاندیدا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دارد.


به گزارش نما، کمال الدین سجادی در گفتگو با مهر درباره آخرین رایزنی ها و تصمیم گیری های جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: از احزاب و تشکل های عضو جبهه خواسته ایم تا اسامی کاندیداهای مورد نظرشان را برای جمع بندی و تصمیم گیری نهایی ارائه کنند که تاکنون برخی از آنان اسامی کاندیداهای مورد نظرشان را داده و برخی دیگر تاکنون کاندیداهای مورد نظرشان را معرفی نکرده اند.

وی افزود: اولویت در انتخاب کاندیدای نهایی انتخابات ریاست جمهوری از سوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، با کاندیداهای مطرحی است که عضو جبهه هستند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد که در جمع بندی های نهایی جبهه پیروان خط امام و رهبری برای معرفی کاندیدای نهایی اصولگرایان، سایر گروه های اصولگرایی که جزو این جبهه نیستد و حتی اعضای ائتلاف سه گانه اصولگرایان می توانند حضور داشته باشند. تلاش ما این است که با مشارکت اصولگرایان و همگرایی با جامعه روحانیت مبارز به کاندیدای نهایی برسیم.

وی تشکیل ائتلاف سه گانه اصولگرایان را که هدفش معرفی یک کاندیدای واحد اصولگرا و جلوگیری از تشتت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری آینده است را گامی مثبت دانست و گفت: افراد تشکیل دهنده این ائتلاف، اشخاص محترم اصولگرایی هستند که طبق اعلام خودشان سایر اصولگراها را به ائتلاف خود اضافه خواهند کرد.

سجادی با تاکید بر لزوم ائتلاف و اتحاد اصولگرایان برای حضور هرچه بهتر در انتخابات ریاست جمهوری آینده، درباره این که تاکنون ائلاف سه گانه رایزنی را با جبهه پیروان خط امام و رهبری داشته است یا خیر؟ خاطر نشان کرد: تاکنون رایزنی با عنوان جبهه پیروان خط امام و رهبری با ائتلاف سه گانه اصولگرایان نداشته ایم، اما طبق اخبار اعلام شده گویا این ائتلاف دیدار و رایزنی هایی با چهره های عضو جبهه پیروان به منظور گسترش دامنه این ائتلاف داشته است.

وی درباره تعداد کاندیداهای فعلی جبهه پیروان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده اظهار کرد: در حال حاضر حداقل 15 نفر به عنوان کاندیدا مطرح هستند که در نهایت یک نفر از این جمع انتخاب خواهد شد،اگرچه این کار سختی است.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...