نسخه چاپی

'نقش دولت مصر در تحركات علیه احمدی نژاد بعید است'

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس در خصوص برخی بد اخلاقی ها چون كفش پرانی و اظهارات توهین آمیز كه در سفر احمدی نژاد به مصر صورت گرفت عنوان داشت: من بعید می دانم دولت مصر نقشی در این قضایا داشته باشد و این اقدامات توسط متعصبین و معارضان سوری صورت گرفته است.


به گزارش نما حسین شیخ‌الاسلام در گفتگو با مهر درباره سفر اخیر رئیس جمهور به مصر و بازتاب های آن ضمن خوب توصیف کردن نتایج حاصل از این سفر ابراز داشت: اینکه در سازمان همکاری های اسلامی که کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای بر ضد محور مقاومت هم حضور دارند، مسئله سوریه طرح شد و در عین حال این نظرات نزدیک به دیدگاه جمهوری اسلامی ایران باشد یکی از نقاط مثبت این سفر است.
وی درخصوص برخی بد اخلاقی ها چون کفش پرانی و اظهارات توهین آمیز که در سفر احمدی نژاد به مصر صورت گرفت عنوان داشت: من بعید می دانم دولت مصر نقشی در این قضایا داشته باشد و این اقدامات توسط متعصبین و معارضان سوری صورت گرفته است.

شیخ الاسلام ادامه داد: دولت مصر هم اکنون در داخل کشور هم کنترل زیادی ندارد و ما نمی توانیم این رفتارها را منتسب به دولت مصر کنیم.
وی با رو به رشد خواندن رابطه ایران و مصر تاکید کرد: این مصری ها هستند که به ایران نیاز دارند و در موارد زیادی می توانند از تجربه ایران استفاده کنند.
شیخ الاسلام با اشاره به اینکه برای بهبود رابطه با مصر نباید عجله کرد اذعان داشت: نسبت به آینده روابط ایران با مصر خوش بین هستم، هرچند این موضوع بستگی به وضع داخلی مصر و همچنین روابط مصر با دیگران دارد.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...