نسخه چاپی

اتمام حجت وزیر صنعت با خودروسازان برای افزایش تولید

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام كرد اتمام حجت با مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ كشور انجام شده و آنها موظف هستند انواع برندها و مدل‌های موردنیاز مردم را به فراوانی تولید كنند تا بازار دچار التهاب نشود.


به گزارش نما به نقل از روزنامه "جوان"، روز گذشته در حاشيه نشست ارتباط صنعت و دانشگاه ، فرصتي فراهم شد تا خبرنگاران سؤالات خودرويي خود را از وزير صنعت و تجارت بپرسند. البته مهدي غضنفري از ارائه توضيح شفاف در خصوص شيوه جديد قيمت‌گذاري خودرو و اجحاف به خريداران خودداري و نسبت به تخلف خودروسازان از مصوبه اخير نيز سكوت كرد!
وي در واكنش به سؤالي مبني بر اينكه همزمان با بازار داغ شب عيد و عرضه كم خودرو، آيا قيمت‌گذاري جديد خودروها را عاملي براي افزايش قيمت در بازار آزاد نمي‌دانيد، با طعنه به خبرنگاران كه «اين گفت‌وگو را به جلسه محاكمه تبديل كرده‌ايد»، گفت: خودروسازان موظف به تنظيم بازار هستند و با توجه به اينكه در حال حاضر مهم‌ترين مشكل كمبود عرضه خودرو است، اين اتمام حجت با مديران عامل ايران‌خودرو و سايپا براي افزايش توليد صورت گرفته است. غضنفري تأكيد كرد: خودروسازان از كمبود نقدينگي يا عدم دريافت تسهيلات بانكي به عنوان مشكل ياد مي‌كنند كه ما سعي كرديم تمام مصوبات لازم را براي رفع مشكلات آنها دريافت كنيم، بنابراين انتظار مي‌رود هيئت مديره و مديران اين دو شركت مجدانه وارد شوند و اجازه ندهند با عرضه ناكافي دوباره بازار دچار التهاب شود.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...