نسخه چاپی

واكنش آمریكایی‌ها به حذف كشتی از المپیك

كشتی آمریكا به عنوان یكی از قدرت‌های كشتی جهان، سردمدار حركتی در خلاف جهت تصمیم IOC اقدام خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، حذف کشتی آزاد و فرنگی از رقابت‌های المپیک، واکنش‌های زیادی از سوی اهالی کشتی جهان در پی داشته است.

در این راستا مقاله‌ای به قلم ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا در سایت The mat منتشر شد که در زیر می‌خوانید:

با این تصمیم کشتی آمریکا شوکه شد و بسیار متاسف و ناراحت که کمیته بین‌المللی المپیک، بدون در نظر گرفتن همه ملاحظات، اقدام به حذف رشته کشتی از المپیک 2020 کرده است.

کشتی یکی از ورزش‌های اصیل مسابقات المپیک یونان باستان بوده و در ادوار گذشته المپیک تا به امروز پای ثابت المپیک‌ها بوده است.

اگر المپیک به مرور زمان وضعیت بهتری پیدا کرد و مدرنیزه شد، کشتی تاثیر بسزایی در آن داشت. چیزی حدود 200 کشور جهان از قاره‌های مختلف در پیشرفت کشتی و بالطبع در پیشرفت المپیک سهیم بوده‌اند. این کشورها بدون در نظر گرفتن بُعد مسافت، تقسیم‌بندی‌های جغرافیایی، بحث نژاد، فیزیک و حتی تیرگی پوست در به وجود آمدن شخصیت امروزی کشتی جهان و جایگاه المپیک نقش بسزایی داشته‌اند.

درست نبود کمیته بین‌المللی المپیک نسبت به این‌ همه توجه جهانی کم‌لطفی کند. ما با دقت بسیار این موضوع را پیگیری می‌کنیم. از جایگاه خودمان در کشتی جهان استفاده می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد موضع مشترکی با هم‌تایان جهانی خود در این داستان عجیب داشته باشیم.

کشتی آمریکا به عنوان یکی از قدرت‌های کشتی جهان، در خلاف جهت تصمیم IOC اقدام خواهد کرد و از همه امکانات خود و پتانسیل نهفته در کشتی جهان استفاده می‌کنیم تا این رشته محبوب را به جایگاه بین‌المللی خودش بازگردانیم.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
abbas
0
0
۱۳۹۱/۱۱/۲۵
کشورهاي ديگر نمي توانند موفقيت کشتي ايران را ببينند وحريف ندارند فکر حذف افتادند ما اجازه نمي دهيم
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...