نسخه چاپی

میرتاج‌الدینی: حمله‌كنندگان به لاریجانی، منتسب به دولت نیستند

عکس خبري -ميرتاج‌الديني: حمله‌کنندگان به لاريجاني، منتسب به دولت نيستند

میرتاج‌الدینی درباره حمله‌كنندگان به لاریجانی در راهپیمایی 22 بهمن قم گفت: گزارش مراجع ذی‌صلاح انتساب این افراد به دولت را رد می‌كند.

به گزارش نما محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی در پاسخ به سؤالی درباره انتصاب حمله کنندگان به لاریجانی در قم به دولت گفت: این مسئله را سایت‌های مختلف مطرح کردند، اما گزارش‌های مراجع ذی‌صلاح انتساب افراد حمله کننده به آقای لاریجانی را به دولت رد می‌کند و ما چنین اعمالی را پسندیده نمی‌دانیم.

در مراسم روز 22 بهمن شهر قم، هنگامی که لاریجانی، نماینده قم و رئیس مجلس شورای اسلامی تنها چند جمله‌ای از سخنرانی خود را ایراد کرده بود، عده‌ای با ایجاد اخلال و سروصدا و شعار دادن مانع ادامه سخنرانی او شدند و حتی کفش و مهر نماز به سمت رئیس مجلس پرتاب کردند تا در نهایت او مجبور شد پیش از اتمام سخنرانی، در حلقه محافظان از محل سخنرانی خارج شود.

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی در پاسخ به سؤال دیگری درباره حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: مردم عزیز ما حساسیت‌ها را درک کرده و با توجه به این حساسیت‌ها از جمله بحث تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که از سوی دشمن وارد می‌شود، حضور حماسی در این راهپیمایی داشتند.

وی ادامه داد: پیام داخلی این راهپیمایی برای مسئولین این بود که مردم وظیفه خود را انجام دادند و هم اکنون کار بر عهده مسئولین است تا با انسجام به دنبال حل کردن مشکلات کشور باشند.

وی افزود: پیام خارجی این حضور پرشور این بود که مردم ما همچنان بعد از 30 سال و با وجود تمامی فشارها ایستاده‌اند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...