نسخه چاپی

آمريكا پيام ملت ايران را در يوم الله 22 بهمن دريافت كرد

عسكراولادی:این یك رویكرد انحرافی است و دقیقاً در خط آمریكاست!

عکس خبري -عسكراولادي:اين يك رويكرد انحرافي است و دقيقاً در خط آمريكاست!

عده ای می خواهند فضای عمومی كشور یك فضای نفرت، اختلاف، سوءظن و اتهام زنی باشد. این یك رویكرد انحرافی است و دقیقاً در خط آمریكاست باید هوشیار باشیم.

حبیب الله عسگر اولادی گفت: آمريكا پيام ملت ايران را در يوم الله 22 بهمن دريافت كرد. ملت ايران جهانيان را شگفت زده كردند و بر ادامه راه امام و انقلاب و اطاعت از رهبري پاي فشردند.
به گزارش نما، وي که در جلسه مشترك نمايندگان فراكسيون مجلس نهم و ادوار حزب مؤتلفه اسلامي سخن می گفت افزود: آمريكا در ايران با يك ملت طرف است. تهديدها و تحريمها هيچ اثري روي عزم ملت ايران براي رسيدن به پيشرفت و دستيابي به فناوريهاي نوين ندارد.
وي در اين نشست به رويداد تلخ استيضاح وزيرتعاون ، كار و رفاه اجتماعي اشاره كرد و گفت: ما بايد ادب و آداب تعامل قوا را رعايت كنيم و از بد اخلاقي پرهيز نمائيم.
عسگر اولادی تصریح کرد: امتحان مجلس امتحان سختي بود و بايد مدبرانه در اين باره عمل مي نمود كه هم عزت و شرف مجلس حفظ مي شد و هم مورد رنجش مردم و مقام معظم رهبري نمي شد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بهم زدن سخنراني رئيس مجلس در مراسم يوم الله 22 بهمن قم اظهار داشت: كسانيكه فرق بين يك مراسم ملي و يك ميتينگ سياسي را نمي دانند و مرتكب بد اخلاقي مي شوند بايد تبعات اين كار خود را بپذيرند. قانون بايد در مورد اين افراد داوري كند. اين عمل زشت مورد رنجش مراجع عظام تقليد بود و مصداق اختلاف افكني كه مورد نهي رهبري معظم انقلاب است.
وي افزود: عده اي مي خواهند فضاي عمومي كشور يك فضاي نفرت، اختلاف، سوءظن و اتهام زني باشد. اين يك رويكرد انحرافي است و دقيقاً در خط آمريكاست بايد هوشيار باشيم.
عسگر اولادی تاكيد كرد: اگر يك ضلع گفتگو ادب و آداب را رعايت نمي كند به هيچ وجه مجوز نمي شود ما هم رعايت نكنيم ما بايد در خط ولايت عمل كنيم مطمئن باشيم آسيب نمي بينيم.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اينكه ما بايد هوشيار و صبور باشيم گفت: ما بايد دست دشمن را بخوانيم و از پيمودن راهي كه او ترسيم مي كند پرهيز كنيم. عصبانيت، كينه توزي، و انتقام جويي نبايد بر رفتار سياسي ما سايه افكند محصول اين فرايند بداخلاقي است. ما بايد به ادب، قانون و اخلاق پايبند باشيم تا مردم بتوانند سره از نا سره را تشخيص دهند. چنانچه در قرآن كريم فرموده است "ولا تتبعوا خطوات الشيطان"

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...