نسخه چاپی

حمله مایلی كهن به تاج در نشست خبری

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود پس از شكست تیمش برابر پرسپولیس با با بیان اینكه برخی آقایان را از در بیرون می‌كنند از پنجره می‌آیند به انتقاد از شرایط حاكم بر فوتبال پرداخت و گفت: سوال من این است كه آقای تاج چه خدمتی به این فوتبال كرده است؟

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمد مایلی کهن در نشست مطبوعاتی پس از شکست 3 بر 2 برابر پرسپولیس گفت: همه نحوه اخطار دادن های داور در بازی امروز را دیدند که آقای داور (سعید بخشی زاده) اخطارهایش به ضرر ما بود. در صحنه پایانی بازی مشخص بود داور به جای آنکه به بازیکنی که توپ را به بیرون زد و باید کارت زرد دوم را می گرفت و اخراج می شد کارت دهد، به بازیکن دیگری از پرسپولیس کارت زرد داد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما با تمام وجودشان زحمت کشیدند اما نتوانستند نتیجه بگیرند. دست آنها درد نکند و من از تماشاگران دورودی هم که ما را حمایت کردند تشکر می کنم. بازیکنان ما بیش از توانشان کار کردند اما متاسفانه در کشور ما به دلیل عدم شهامت آنهایی که تصمیم گیر هستند تیم های ضعیفی چون ما ضربه می خورند.

مایلی کهن خاطرنشان کرد: چرا افرادی که آنها را از در فدراسیون بیرون می کنند از پنجره باز می گردند؟ چرا باید شرایط فوتبال ما اینگونه باشد که کسانی که پوست و خونشان از فوتبال است کنار باشند اما این افراد حضور داشته باشند؟ آنها چه خدمتی به فوتبال ما کرده اند. افراد فوتبالی مسئولیتی ندارند اما آنهایی که با فوتبال بیگانه هستند سال هاست امور فوتبال ما را در دست دارند. شک نکنید که وضعیت از این هم بدتر خواهد شد.

مایلی‌کهن درباره بازی گفت: فکر می کنم بازی را بد شروع نکردیم اما یک گل خوردیم و بعد از آن بازیکنان جوان ما تحت تاثیر ورزشگاه جوگیر شده بودند. در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کردیم. ما پرسپولیس را آنالیز کرده بودیم و دیدید که امروز پرسپولیس با بهترین آرایش خود مقابل ما قرار گرفت اما با توجه به آنالیزی که داشتیم توانستیم راه‌های نفوذ آنها را ببندیم و دو گل به ثمر برسانیم. با این حال نحوه قضاوت مسابقه روح و روان همه را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: داور همین دیدار دو هفته پیش یک بازیکن ما را بی‌دلیل در آبادان اخراج کرده بود و بعد از دو هفته بار دیگر داور ما می‌شود و کاری می‌کند که نه تنها این بازی را از دست دادیم بلکه بازی بعدی مقابل تراکتور را نیز از دست دادیم چرا که با کارت‌های زرد و قرمزی که داور به ما داد در بازی بعدی هم مشکل خواهیم داشت. این بلایی است که سر تیم‌های ضعیفی چون ما‌ می‌آیند.

مایلی کهن ادامه داد: مربی که چند سال است اعتراض می کند را نه به کمیته انضباطی فراخوانده‌اند و نه کارتی گرفته است اما برخی آقایان نیامده و در حالی که تیمشان پایین جدول است زمین مسابقه‌شان را عوض می‌کنند. شهر مظلوم دورود 9 ماه تمام برای گرفتن میزبانی اصرار کرد اما گفتند چمنش استاندارد نیست و تماشاگران دورودی ایراد دارند اما بعضی تیم‌ها را بلافاصله زمینشان را عوض کردند.

سرمربی گهر تصریح کرد: تاج به چه دلیل این کار را انجام داده است؟ آیا می توانم بپرسم خدمات آقای تاج به فوتبال ما چه بوده است؟ کسی جواب این سوال من را بدهد، چرا باید زمین مسابقات تیم پیکان را عوض کنند؟

مایلی کهن گفت: مگر همین آقایان نبودند که در زمان آنها تیم ملی به جام جهانی نرفت؟ مگر در زمان همین آقایان نبود که تبانی در فوتسال اثبات شد؟ در فوتبال ایتالیا که همه می‌گویند مافیا دارد بزرگترین باشگاه‌ها را محکوم و از آنها کسر امتیاز کردند اما در فوتبال ما بعد از اینکه تبانی در فوتسال مسجل شد به بهانه اینکه وقت نداریم همان تیم را به مسابقات قهرمانی آسیا فرستادند، چرا نباید با این مسائل برخورد کنیم؟ هرکاری می کنیم خودمان کرده‌ایم و از ماست که بر ماست.

وی افزود: وقتی مسئولی عرق بیشتری به تیمی دارد به آن تیم آوانتاژ بیشتری می دهد و این شرایط برای فوتبال ما که اینقدر علاقه‌مند و استعداد دارد رقم می‌خورد. در فوتبال ما همواره اوضاع به گونه‌ای است که نوع برخورد با ظالمان فرق می کند و همواره توی سر مظلومان می زنند و به همین دلیل است که امروز می بینیم برای این بازی 5 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آید. مطمئن باشید از این به بعد اوضاع بدتر هم خواهد شد.

مایلی کهن اظهار داشت: لیاقت پیروزی در این بازی را داشتیم اما به هر حال تصمیمات داوری و اخطارهایی که داد در عملکرد ما تاثیرگذار بود. کمیته داوران نباید اجازه دهد اینگونه حق مظلومان ضایع شود هر چند اعتراض‌هایی که می‌کنیم نتیجه‌ای ندارد اما نباید با یک تیم اینگونه برخورد شود.

مایلی‌کهن در واکنش به این موضوع که تیمش مقابل پرسپولیس در پاره ای از دقایق بی نظم بازی کرده است گفت: در شرایط مسابقه و در دقایق مختلف شیوه بازی تیم تغییر می کند اما من اعتقاد دارم تاثیری که داور روی اعصاب بازیکنان ما گذاشت در بی نظم بازی کردن آنها در دقایقی از مسابقه موثر بود. متاسفانه امروز داور کارت‌های زیادی به بازیکنان ما داد که همین مسئله می تواند روی بی نظمی بازیکنان ما اثرگذار باشد.

وی گفت: در مجموع از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و فکر می کنم آنها بی نظم نبودند. بازیکنان من در حد توانشان و یا برخی از آنها بیش از حد توان خود مایه گذاشتند. بازیکنان من در آخرین لحظه دویدند و به همین خاطر در دقایق پایانی برخی از آنها تحلیل رفته بودند.

سرمربی تیم فوتبال گهر دورود در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه "قبول دارید بازیکنان گهر بعد از گل دوم خود را برنده می دانستند؟" گفت: برخی بازیکنان در دقیقه 60 استنباط شان این بود که بازی تمام شده به همین خاطر من ساعت را به آنها نشان می دادم که حواسشان به بازی باشد. متاسفانه برخی از آنها بعد از گل دوم بیش از حد سرمست شده بودند و بازی را تمام شده می دانستند.

۱۳۹۱/۱۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...