نسخه چاپی

به دنبال كاهش خودكار هزينه‌هاي آمريكا

فرودگاه‌های تگزاس تعطیل می‌شوند

عکس خبري -فرودگاه‌هاي تگزاس تعطيل مي‌شوند

جدیدترین گزارش ها نشان می دهد كاهش خودكار بودجه دولت آمریكا منجر به تعطیلی و یا كاهش ساعات فعالیت 25 مركز كنترل ترافیك هوایی در فرودگاه‌های سراسر تگزاس می شود.

به گزارش نمابه نقل از فارس، روزنامه «دالاس مورنینگ نیوز» در خبری نوشت که کاهش بودجه مربوط به هزینه های دولت فدرال آمریکا منجر به تعطیلی و یا کاهش ساعت های کار تاسیسات مربوط به کنترل ترافیک های هوایی در فرودگاه های ایالت تگزاس می شود.

بر اساس این خبر، در صورتی که کاهش خودکاری بودجه دولت فدرال از هفته جاری و در نتیجه عدم توافق کنگره و کاخ سفید در مسیر کاهش کسری بودجه واشنگتن اجرایی شود، فرودگاه های شهر دالاس، «مک کینی»،‌ «گراند پرری»، «آرلینگتون» و «فورت ورث» از جمله 25 فرودگاه سراسر ایالت تگزاس خواهند بود که مراکز کنترل ترافیک هوایی آنها احتمالا تعطیل و یا ساعات فعالیت آنها کاسته می شود.

مقامات مربوطه در این باره اعلام کرده اند که مسافران باید انتظار تاخیر در پروازهای خود را همزمان با شروع کاهش های بودجه ای در ماه آوریل سال جاری داشته باشند.

اداره هواپیمایی دولت فدرال در این باره گفته است که این کاهش ساعت های کاری و یا تعطیلی مراکز کنترل ترافیک هوایی بخش از برنامه ریزی آن برای مقابله با کاهش های هزینه ای به ارزش 600 میلیون دلار است که در طول باقی مانده سال مالی که تا 30 سپتامبر سال 2013 ادامه دارد، عملی خواهند شد.

بر اساس این خبر، فرودگاه های بین المللی «دالاس- فورت ورث» و «جورج بوش» تگزاس در فهرست ارائه شده از سوی اداره هواپیمایی دولت فدرال برای تعطیلی و یا کاهش های ساعات کاری بالقوه نیستند و این کاهش بودجه بیشتر فرودگاه هایی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد که سالانه کمتر از 10 هزار پرواز دارند.

این خبر در شرایطی منتشر می شود که برخی مقامات تعطیلی مراکز کنترل ترافیک هوایی در فرودگاه ها را کابوسی برای افراد ذینفعی توصیف کرده اند که ده ها میلیون دلار در این فرودگاه ها سرمایه گذاری کرده اند.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...