نسخه چاپی

پرده‌ای از فساد اخلاقی مأموران «اف‌ بی آی» فاش شد

عکس خبري -پرده‌اي از فساد اخلاقي مأموران «اف‌ بي آي» فاش شد

مجموعه‌ای از فسادهای اخلاقی پلیس فدرال آمریكا منتشر شده كه در یكی از آنها فاش شد كه یكی از مأموران «اف بی آی»، تصاویر غیراخلاقی از خود برای یك نفر دیگر ارسال كرده بود.

به گزارش خبرگزاری نما، فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از مأموران پلیس فدرال آمریکا به دلیل ارسال عکس‌های عریان خود برای همسر نامزد سابقش به مدت 10 روز از کار معلق شد.

در اسنادی که توسط شبکه «سی ان ان» منتشر شد در آن دفتر بازرسی فدرال به پرونده یکی از کارکنان «اف بی آی» اشاره کرد و «کاندایس ویل» معاون رئیس اف بی آی به سی ان ان گفت: ما پرونده‌های مربوط به ارسال عکس‌های غیراخلاقی و تصاویر عریان مشاهده کردیم.

بر اساس این گزارش، یکی از کارکنان «اف بی آی» به یکی دیگر از کارکنان این سازمان پیام‌های غیراخلاقی فرستاده بود و به همین دلیل نیز به مدت 5 روز از کار معلق شد.

در پرونده دیگر آمده که یکی از مأموران «اف بی آی»، با استفاده از یک تلفن همراه شخصی، عکس‌هایی نامناسب از خود را برای دیگر کارکنان این سازمان فرستاده است و به مدت 10 روز از کار معلق شد.

پرونده‌های دیگری نیز وجود دارد که کارکنان دفتر بازرسی فدرال با استفاده از موبایل‌های مربوط به مأموران اف بی آی برای ارسال تصاویر نامناسب و غیراخلاقی استفاده کردند و برخی از آنها نیز اقدام به خرید و تماشای نوارهای ویدئویی غیراخلاقی کرده بودند.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...