نسخه چاپی

سبحاني‌نيا:

نامه‌ای درباره تقدیم لایحه بودجه به مجلس نرسیده است

«اگر بر اساس آنچه در سایت‌های خبری منتشر شده، دولت قصد ارائه لایحه بودجه در روز یكشنبه را دارد، قاعدتا باید تاكنون از ناحیه دولت اطلاع‌رسانی می‌شد ولی تا كنون خبری نشده است.»

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه بهتر است دولت با مجلس هماهنگی لازم برای ارائه لایحه بودجه را صورت دهد، اعلام کرد: تا کنون نامه‌ای مبنی بر تقدیم لایحه بودجه به هیئت رئیسه مجلس نرسیده است.

به گزارش نمابه نقل از خانه‌ملت، حسین سبحانی‌نیا گفت: تا این لحظه هنوز اعلامی از سوی دولت برای تاریخ دقیق تحویل لایحه بودجه به هیئت رئیسه مجلس صورت نگرفته است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر بر اساس آنچه در سایت‌های خبری منتشر شده، دولت قصد ارائه لایحه بودجه در روز یکشنبه را دارد، قاعدتا باید تاکنون از ناحیه دولت اطلاع‌رسانی می‌شد ولی تا کنون خبری نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت ارسال نامه دولت در خصوص لایحه بودجه تا پایان وقت اداری امروز، آیا این موضوع در دستور کار صحن علنی فردا قرار می‌گیرد، توضیح داد: بهتر است هماهنگی لازم برای ارائه لایحه بودجه صورت بگیرد و اگر در ساعت‌های آینده دولت اطلاع‌رسانی داشته باشد، دستور کار روز یکشنبه مجلس به این موضوع اختصاص خواهد داشت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبر داد: برای تعیین وقت و دستور برنامه به جلسه هیئت رئیسه مجلس نیازی نیست.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...