نسخه چاپی

درخواست امیر قطر از دفتر نتانیاهو برای سفر به رام‌الله

عکس خبري -درخواست امير قطر از دفتر نتانياهو براي سفر به رام‌الله

هفته نامه فلسطینی المنار از درخواست امیر قطر از دفتر نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به رام الله خبر داد.

به گزارش نمابه نقل از فارس، یکی از منابع خصوصی و آگاه المنار تاکید کرد که دفتر نخست وزیری اسرائیل به تازگی از امیر قطر درخواستی مبنی بر دیدارش از رام الله دریافت نموده است. این منابع اشاره کردند که زمان این دیدار هنوز به طور نهایی مشخص نشده است ولی شرایط برای این دیدار در دست تهیه می باشد.

این منابع تاکید کرد: امیر قطر قبلا نیز درخواستی مشابه این درخواست را از اسرائیل داشته است که در لحظه اخیر از این دیدار منع شده است. و همچنین در این راستا دو زمان ملاقات نیز وجود دارد که اولین آن پایان ماه جاری و دیگری پایان هفته اول از ماه آینده خواهد بود.

این منابع، ‌از دیدارهای محرمانه هفته قبل بین امیر قطر و اسرائیل در دوحه و قدس خبر دادند که در این دیدار ، دو طرف به روابط فیمابین و تحکیم هماهنگی های دو طرف برای امور منطقه پرداختند. و این دیدارها چند روز پس از اقدام گروه امنیتی قطر به همراهی فرماندهان امنیتی ترکیه به صورت محرمانه در اسرائیل انجام شده است.

منابع آگاه اعلام کردند که در چارچوب این سفر احتمالی امیر قطر که هزینه جنگ‌ها و توطئه‌های آمریکا در منطقه را تامین می‌کند، وی تلاش خود را برای تحریک سران فلسطین و بهره‌برداری از اوضاع نابسامان اقتصادی مردم فلسطین ادامه خواهد داد تا خواست اسرائیل درباره راهکارهای موقت که همه به زیان مردم فلسطین و در جهت افزایش اختلاف میان سران فلسطینی است، محقق شود.

۱۳۹۱/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...