نسخه چاپی

علی دایی در آستانه بازگشت به تیم ملی؟!

مهدی تاج نامی است كه برای افرادی كه فوتبال ایران را به طور دقیق بررسی می كنند همواره یادآور فردی است كه مدیر نیست اما به خوبی مدیریت می كند. او سالهاست در فوتبال است و تجربه مدیریت بالایی دارد و نمی توان به سادگی از كنار نام او و اظهار نظرهایش گذشت.

به گزارش نما به نقل از افکار، تاج که در فدراسیون اول علی کفاشیان عملا همه کاره بود و در فدراسیون دوم توسط آقای رئیس کنا رانده شده بود با کره خوردن کار مدیریتی در فدراسیون باز هم به مدیریت کلان فوتبال ایران برگشت و اینبار در سازمان لیگ مشغول به کار شد.شاید علی کفاشیان هم خودش به این نکته پی برده باشد که کنار گذاشتن مهدی تاج باعث شد روند نزولی اش شد و برای همین دوباره از یار قدیمی دعوت کرد تا اوضاع را سر و سامان دهد. او کار را از لیگ شروع کرد و با انتقاد از کی روش باعث شد برای اولین بار در طول مدتی که مرد پرتغالی سکان هدایت تیم ملی را در دست دارد اردوی تیم ملی برای مدت کوتاهی برگزار شود و لیگ زیر سایه تیم ملی نرود. اما حالا به نظر می رسد باز هم باید رد پای تاج را در اتفاقات دیگری دید، البته در طی این مدت ثابت شده است که او صلاح فوتبال را می خواهد و کارهایش کاملا عقلانی است.

تیم ملی نتایج خوبی در مقدماتی جام جهانی نگرفته است و کارلوس کی روش نتوانسته کاری برای فوتبال ایران انجام دهد. انتقادات داخلی از کی روش همچنان ادامه دارد و مردم از فوتبال ملی دلسرد شده اند. از سوی دیگر علی کفاشیان هم قرار است از فدراسیون برود و شاید مهدی تاج بتواند بهترین گزینه برای جایگزینی او باشد.

در این شرایط مهدی تاج و حرف هایش می تواند کدهایی جالب به ما بدهد. او در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای تصریح کرده که در شرایط فعلی زمان مناسبی برای صحبت در این باره نیست، اما بنده اعتقاد دارم قلعه‌نویی و حتی علی دایی می‌توانند برای تیم ملی مفید و کارگشا باشند!

وی در ادامه با اشتباه خواندن برکناری دایی بعد از یک باخت در مقابل عربستان گفته که می‌شود دوباره به ایشان اطمینان کرد و شک نکنید با تجربه‌ای که در چند سال اخیر کسب کردند آینده فوتبال ملی با سرنوشت ایشان گره خواهد خورد!

با حرف های تاج باید منتظر ماند تا دید روز بازگشت علی دایی به نیمکت تیم ملی چه زمانی است؟ شاید کی روش رنگ خرداد ماه را نبیند و در سه بازی آخر این علی دائی باشد که سکان هدایت تیم ملی را در اختیار بگیرد. لطفا این موضوع را جدی بگیرید تا از بازگشت شهریار شوکه نشوید.

۱۳۹۱/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...