نسخه چاپی

انتخابات؛ در دستور كار اجلاس خبرگان

عکس خبري -انتخابات؛ در دستور کار اجلاس خبرگان

عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌كه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بازگو كننده خواسته‌های مردم هستند، گفت: در این اجلاس به مسائل اقتصادی و انتخابات ریاست جمهوری پرداخته می‌شود.

به گزارش نما، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با رسا، با اشاره به برگزاری اجلاس مجلس خبرگان رهبری، گفت: سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره چهارم سه شنبه پانزدهم اسفند به مدت دو روز در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی نطق ریاست مجلس خبرگان، نطق‌های قبل از دستور و انتخاب کمیته پنج نفره برای تنظیم بیانیه پایانی مجلس خبرگان رهبری را از دیگر برنامه‌های سیزدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری برشمرد.
آیت الله خاتمی با بیان این‌که در این جلسه انتخاب هیأت رییسه و اعضای کمیسون‌ها نیز برگزار می‌شود، ابراز کرد: برنامه مجلس خبرگان این است که هر دو سال یک بار تجدید انتخابات صورت می‌گیرد و هیأت رییسه و اعضای کمیسیون‌ها طی رأی‌گیری جدید، انتخاب می‌شوند.
وی مهندس ضرغامی رییس سازمان صدا و سیما را تنها مدعو این جلسه خواند و گفت: رییس سازمان صدا و سیما طبق آیین نامه یک ساعت صحبت می‌کند و در ادامه نیز پنج نفر از خبرگان درباره سخنان وی اظهار نظر می‌کنند.
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: اعضای مجلس خبرگان روز پنج شنبه با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و پس از آن نیز مرقد شهدا و امام راحل را زیارت می‌کنند.
وی با تأکید بر این‌که اجلاس سیزدهم مجلس خبرگان رهبری پر بار و پر محتوا خواهد بود،‌ اظهار کرد: اعضای مجلس خبرگان از علمای بزرگ بلاد هستند و به طور واضح و شفاف نظر موکلان خود را منتقل خواهند کرد.
آیت‌الله خاتمی با بیان این‌که نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بازگو کننده خواسته‌های مردم هستند، گفت: در این جلسه به مسائل اقتصادی و انتخابات ریاست جمهوری پرداخته می‌شود و این موارد در بیانیه پایانی نیز بازتاب خواهد داشت.

۱۳۹۱/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...