نسخه چاپی

نظر مردم آمریكا درباره شورشیان سوری

35 درصد از مردم آمریكا از ارسال كمك‌های اقتصادی به شورشیان سوری حمایت می‌كنند در حالیكه 42 درصد مخالف كمك به شورشی‌ها هستند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نظرسنجی اخیری که توسط مؤسسه راسموسن انجام گرفته و امروز منتشر شده نشان می‌دهد که اکثریت آمریکایی‌ها مخالف کمک‌های مالی، غذایی و دارویی دولت اوباما به شورشیان سوری هستند.


بنا بر نظرسنجی مؤسسه راسموسن، تنها 35 درصد از مردم آمریکا از ارسال کمک‌های اقتصادی به شورشیان سوری حمایت می‌کنند در حالیکه 42 درصد مخالف کمک به شورشی‌ها هستند.


آمریکا روز پنج‌شنبه گذشته اعلام کرد بسته کمک مالی برای مخالفان و شورشیان سوریه در نظر گرفته که شامل کمک‌های دارویی، غذا و 60 میلیون دلار کمک مالی است.


جان کری، هفته پیش با اعلام خبر فوق افزود: "آمریکا در نظر دارد کمک‌هایی نظیر مواد غذایی و دارویی برای معارضان سوری ارسال کند."


وی همچنین از کمک 60 میلیون دلاری آمریکا به این گروه پرده برداشت و اظهار امیدواری کرد به این ترتیب آنچه وی برقراری امنیت می‌نامد در منطقه جاری شود.


کمک‌های مالی، تسلیحاتی و غیر تسلیحاتی آمریکا به تروریست‌های سوریه در حالی اعطا می شود که مردم بی‌گناه سوریه در این جنگ دو ساله متحمل خسارت‌های شدید مالی و انسانی شده‌اند.


دولت آمریکا با ادعای طرفداری از حقوق بشر هر روز بیشتر از دیروز بر آتش درگیری در سوریه می‌دمد و به این طریق نه تنها خواسته واقعی مردم سوریه را نادیده می‌انگارد، بلکه روند اجرای مطالبات مردم در برقراری اصلاحات واقعی و گفت‌و‌گو با دولت سوریه را به تعویق می‌اندازد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...