نسخه چاپی

نماینده مجلس: شب و روز در حال تایپ كردن نامه‌ هستیم!

نماینده قائم‌شهر در مجلس با انتقاد از برخی تبعیضات ناروا، گفت: هم‌اكنون برخی از نمایندگان مجلس خودشان نامه‌ها را تایپ می‌كنند و این جای تاسف است.

به گزارش نما به نقل از فارس، کمال علیپور نماینده مردم قائم‌شهر در مجلس در جلسه علنی صبح امروز پارلمان در اخطاری قانونی با استناد به بند 9 اصل سوم قانون اساسی و در جریان رسیدگی به ماده 6 طرح اصلاح موادی از قانون آیین‌نامه داخلی خانه ملت که درباره بکارگیری نیروهای مشاوره‌ای، اداری و خدماتی در دفاتر نمایندگان مجلس بود، اظهار داشت: قانون بر رفع تبعیضات ناروا تاکید می‌کند.


وی افزود: درباره نیروهای مشاوره‌ای، خدماتی و اداری دفاتر نمایندگان باید بگویم برخی نمایندگان مجلس هم‌اکنون خودشان نامه‌ها را تایپ می‌کنند و این جای تاسف است.


نماینده قائم شهر در مجلس همچنین گفت: ما خودمان نامه را تایپ می‌کنیم و ارائه می‌دهیم، ما شب و روز خودمان د ر حال تایپ کردن نامه‌هایمان هستیم و این یعنی تبعیضات ناروا و اگر کار یک نماینده بخوابد، آیا این موضوع مورد تایید است؟


در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس درپاسخ به این تذکر نماینده قائم‌شهر گفت: حرف شما درست است و شما در حال صحبت کردن در تایید ماده 6 این طرح هستید. اما اخطار باید درباره نحوه اداره مجلس توسط هیئت رئیسه باشد.


در این جلسه احمد توکلی نماینده تهران پیشنهاد حذف کل ماده 6 را مطرح کرد که وکلای ملت با 48 رای موافق، 152 رای مخالف و 16 رای ممتنع از 248 نماینده حاضر در جلسه، با حذف این ماده مخالفت کردند.


هم‌اکنون مجلس درحال بررسی پیشنهادات اصلاح جزء در این ماده است.

۱۳۹۱/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...