نسخه چاپی

اولین واكنش احمدی نژاد به عكسش با مادر چاوز

رئیس جمهور در پاسخ به سؤالی درباره برخی مجادلات درباره سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا و عكس العمل آیت الله یزدی گفت: ما آقای یزدی را دوست داریم.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهوری اسلامی کشورمان در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره ارسال نامه‌ای به مجامع بین‌المللی ورزشی در اعتراض به حذف کشتی آزاد و فرنگی از جمع ورزشهای المپیک گفت: این نامه را خواهیم فرستاد و در این باره مشورت‌های لازم با متخصصین انجام شده است، البته این مسئله دست ما نیست و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا کشتی از بین رشته‌های المپیکی حذف نشود.

وی با طرح این سوال که چه دلیلی دارد کشتی حذف شود گفت: ورزش کشتی از معدود ورزش‌هایی است که تماماً روح ایثار و جوانمردی در آن است.

رئیس‌جمهور ادامه داد: این ورزش جزو ورزش‌هایی است که با روح المپیک سازگاری دارد، جوانمردی، پاکی و مروت و نشاط و قدرت بدنی، هوش و عکس‌العمل سریع در آن وجود دارد. اینها همه از شعارهای المپیک است.

احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤال دیگری درباره مصوبه مجلس شورای اسلامی پیرامون حفظ یارانه‌ها در سطح قبلی خود و جلوگیری از افزایش یارانه نقدی تنها سکوت کرد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص انتشار عکسی از رئیس‌جمهور در سفر به کشور ونزوئلا و برخی مجادلات و سخنان آقای یزدی در این باره گفت: ما آقای یزدی را دوست داریم.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری درباره اهمیت ورزش کشتی در ورزش کشور گفت: ما هیچ حاشیه‌ای درباره ورزش کشتی نمی‌بینیم، این ورزش و روند ورزش ما در کل روند بسیار خوبی دارد، بالاخره فشار بودجه بر روی ما وجود دارد. این فشار در همه ‌جا هست اما علی‌رغم این فشار تمام تلاش برای حرکت به سمت جلو وجود دارد.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری درباره ابلاغ نشدن مصوبه شورای رقابت به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در خصوص کاهش قیمت خودرو گفت: دولت سازوکارها و پیگیری‌های ویژه خود را دارد.

رئیس‌جمهور در پاسخ به سؤال دیگری درباره پایان تحریم‌ها در سال آینده گفت: ایران همواره پیروز، عظیم و رو به پیشرفت است. ایران کشوری با چند هزار سال تاریخ است و از همه موانع عبور خواهد کرد.

وی همچنین در پیام زنده رادیویی که از طریق رادیو پخش شد ابراز امیدواری کرد که امسال سالی پر از پاکی، نور و عشق و صمیمیت برای همه ملت باشد.

۱۳۹۱/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...