نسخه چاپی

درد فوتبال ما كشف شد؟

عکس خبري -درد فوتبال ما کشف شد؟

فوتبال ایران این روز‌ها درگیر دو نظریه اساسی است، تیم‌های ته جدولی كه به نفس نفس زدن افتاده‌اند دوست دارند لیگ بر‌تر ۱۸ تیمی شود و برخی دیگر اصرار دارند كه لیگ به هر نحو ممكن از تعداد تیم‌هایش كم شود و با ۱۶ تیم فصل بعد برگزار شود.

به گزارش نما، افکارنیوز در ادامه گزارش خود می‌‎نویسد: در حالی بحث درباره چند تیمی شدن لیگ داغ شده و هر کار‌شناسی از بابی اظهار نظر می‌کند که هر کس نداند فکر می‌کند تمام مشکلات لیگ بر‌تر ایران به تعداد تیم‌هایش است و در اساس ما مشکل نداریم جز حضور زیاد تیم‌ها. فوتبالی که ساخته شده برای آنکه دروغ بگویند، تهمت بزنند، قانون را به خاطر اینکه تیم پر طرفدار است به راحتی دور بزنند، پول‎های میلیاردی خرج خون کردن دل مردم کنند و در ‌نهایت به ریش مردم بخندند مشکلاتش فقط با تعداد تیم‌های لیگ بر‌تر حل می‌شود؟

فوتبال نشینان در حاشیه مستطیل سبز همه کاری می‌کنند و به راحتی زیر آن کار‌ها می‌زنند. وحید هاشیمان بازیکنی که به طور قطع فوتبال ایران حسرت رفتنش را خواهد خورد می‌گفت در فوتبال آلمان از ۴۸ درصد تا ۵۱ درصد قرارداد بازیکن به عنوان مالیات کسر می‌شد. اما اینجا چه کسی به فکر مالیات دادن است و در همین ورزش به هر طریقی شده از زیر بار مالیات فرار می‌کنند. انگار این پول زور است و آن میلیاردهایی که به جیب می‌رود از شیر مادر حلال‌تر. حالا مالیات را ندادند مهم نیست اما لیگ ۱۶ تیمی یا ۱۸ تیمی شود ارزشش بیشتر است.

این روز‌ها سوال اصلی این است که فوتبالی را برای ما ساخته‌اند و با شاهکار مدیران ورزش نشین به سوهان روح تبدیل شده است باید چطور درست شود؟ وقتی جناب مدیر به بازیکنی میلیاردی پول می‌دهد و در مقابل آن بازیکن به راحتی روی اعصاب و روان این مردم راه می‌رود باید فاتحه قرائت کرد.

محمد دادکان حرف خوبی زد و گفت بازیکنان فوتبال ما بیشتر از ۱۰۰ میلیون نمی‌ارزند و باید این فوتبال برای مدتی تعطیل شود. خریدهای گران همیشه ضامن خوشبخت شدن نیست، مدیری که میلیارد‌ها تومان پول را از کیسه مردم به جیب بازیکنان می‌ریزد و‌ همان میلیاردی‌ها نمی‌توانند کاری انجام دهند قطعا باید پاسخگوی این شرایط باشد. ذهن‌ها به سمت پرسپولیس روانه نشود، مثل پرسپولیس زیاد وجود دارند و اینکه این تیم این فصل اینگونه خرج کرده در فصل‌های گذشته در تیم‌های دیگر هم به راحتی دیده شده است.

درد فوتبال ما تعداد تیم‌های لیگ بر‌تر نیست، درد ورود افرادی است که خود را چسبیده به فوتبال می‌بینند و میلیارد‌ها تومان پول هدر می‌روند. اگر می‌توانید تعداد این افراد را کم کنید تیم‌های لیگ پیشکش حضورتان.

۱۳۹۱/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...