نسخه چاپی

پاسخ رئیس‌جمهور به چگونگی كاهش قیمت خودرو

عکس خبري -پاسخ رئيس‌جمهور به چگونگي کاهش قيمت خودرو

محمود احمدی‌نژاد درباره ابلاغ نشدن مصوبه شورای رقابت به سازمان حمایت مصرف‌كنندگان در خصوص كاهش قیمت خودرو گفت: دولت برای پیگیری تصمیمات رئیس‌جمهور ساز و كار ویژه‌ای دارد.

به گزارش نمابه نقل ازفارس، محمود احمدی نژاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره ابلاغ نشدن مصوبه شورای رقابت به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان در خصوص کاهش قیمت خودرو گفت: دولت برای پیگیری تصمیمات رئیس‌جمهور ساز و کار ویژه ای دارد.

پس از دو روز از مصوبه شورای رقابت درباره مدل قیمت‌گذاری خودرو، وزارت صنعت و سازمان حمایت در این خصوص سکوت کرده اند،این در حالی است که قرار بود طبق دستور رئیس‌جمهور برای کاهش قیمت خودروها، شورای رقابت مدلی تعیین کند و بر اساس آن سازمان حمایت قیمت جدید خودروها را برای شرکت های خصوصی و خودرو سازان داخلی مشخص کند.

شورای رقابت از رئیس جمهور خواسته بود مصوبه قیمت گذاری دولت را که بهمن ماه تصویب شده ملغی کند اما سازمان حمایت هنوز قیمت ها را تغییر نداده است.

۱۳۹۱/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
رضا
0
0
۱۳۹۱/۱۲/۲۳
رئيس جمهور محترم سلام. با توجه به آگاهي کامل شما از وضعيت خودرو داخلي و زياده خواهي خودروسازان و مقاومت و لابي آنان در خصوص تصميمات شوراي رقابت در کاهش قيمت . بيا و مردانگي کن و قولت رو در خصوص کاهش واردات به 10% عملي کن دعاي خير مردم پشت و پناهت .لطفا سانسور نفرمائيد و به اطلاع برسانيد با تشکر
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...